هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار با شهر خودرو درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل شهر خودرو بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم. متاسفانه در دقیقه ۹۰ یک گل بد دریافت کردیم و ۳ امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم. شرمنده هواداران شدیم که باختیم، اما خوب بازی کردیم.

او افزود: امروز در بازی با شهر خودرو خیلی خوب بازی کردیم و نظم داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. مستحق باخت نبودیم و تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌ای باشد، اما از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم.

کاپیتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: به ۳ تیم رقیب، بازی را واگذار کردیم و شرایط خوب نیست و باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. باید ریکاوری روحی و بدنی خوب داشته باشیم تا در بازی‌های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم. از هواداران مان که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و، اما قول می‌دهم که خیلی زود به شرایط خوبی می‌رسیم.

نوراللهی در پایان گفت: بازیکنان خیلی خوبی داریم و اگر امروز هم دقت کرده باشید از لحاظ تاکتیکی شرایط خیلی خوبی داشتیم. در وسط زمین و خط حمله خوب، اما بدشانس بودیم. امیدوارم خیلی زود به شرایط خوبی بازگردیم و بتوانیم امتیازات خوبی را جمع‌آوری کنیم. البته آرزو می‌کنم مصدومان و محرومان هم هر چه سریع‌تر برسند تا تیم کامل شود.


بیشتر بخوانید: شهر خودرو ۱ - پرسپولیس صفر / ۳ امتیاز شیرین شاگردان یحیی در ثانیه‌های پایانی


انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان پرسپولیس پس از شکست مقابل شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار