سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اینکه کالدرون می‌گوید تیمش موقعیت‌های بیشتری داشته است، برای من محترم است.

گل‌محمدی: نظر کالدرون محترم است/ وقفه‌های لیگ برای ما اذیت کننده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درخصوص بازی تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم. هر ۲ تیم برای برد و کسب ۳ امتیاز بازی کردند. موقعیت‌هایی  روی ۲ دروازه ایجاد شد و با توجه به وضعیت جدول ۲ تیم برای برد بازی می‌کردند که همین باعث شده بود شاهد بازی جذابی باشیم.


بیشتر بخوانید: شهر خودرو ۱ - پرسپولیس صفر / ۳ امتیاز شیرین شاگردان یحیی در ثانیه‌های پایانی


او افزود: ما شروع خوبی در بازی داشتیم و در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم. انگیزه بازیکنانمان برای برد بیشتر بود و بیشتر تلاش کردیم که جا دارد از تلاش آن‌ها تشکر کنم. بازیکنان ما باغیرت بازی کردند و به نتیجه هم رسیدیم. برد در این بازی حق تیم ما بود و گل زیبایی زدیم و توانستیم به هر ۳ امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که پیش از این، کالدرون گفته بود پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری  در این بازی داشته است، بیان کرد: نظر او قابل احترام است. کالدرون مربی بزرگی است، اما نگاه ما به بازی به این شکل نیست. البته که نظر هر کسی برای خودش محترم است.


بیشتر بخوانید: کالدرون: امروز چهره غمیگن و بد فوتبال بود/ گر ۳ -۴ بازی آینده را ببریم، قطعا در کورس قرار می‌گیریم


سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درخصوص تعطیلی مجدد لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی، گفت: به نظرم برای تیمی که روی نوار برد قرار دارد، این وقفه‌ها اذیت‌ کننده است. البته اگر بازی تدارکاتی داشته باشیم، می‌توانیم شرایط خوب مان را حفظ کنیم. جمعه با تیم امید در تهران یک بازی تدارکاتی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

اظهارات گل‌محمدی پس از بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار