عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد عربستان باید در عمل پایبندی خود را به آتش بس در یمن ثابت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد عربستان باید در عمل پایبندی خود را به آتش بس در یمن ثابت کند.

محمد البخیتی در مصاحبه با این شبکه در واکنش به اظهارات خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان درباره نگاه مثبت ریاض به دعوت به آتش بس، گفت: ما منتظر اقدامات عملی و نه فقط حرف زدن از طرف عربستان هستیم.

البخیتی افزود: جنگنده‌های عربستانی همچنان به بمباران یمن ادامه می‌دهند و این حملات متوقف نشده است؛ بنابراین تاکنون هیچ نوع پاسخ مثبتی به طرح ما برای آتش بس صورت نگرفته است. ما این آتش بس یک طرفه را اعلام کردیم به این امید که طرف مقابل به آن پاسخ بدهد و زمینه توقف جنگ و پایان محاصره یمن و تحقق صلح در منطقه فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
با سلام و درود بر جناب محمد البخیتی عزیز و غیور:
جیوش المهدی(عج) برهبری عظیم الشاءن معزز عبدالملک بدرالدین الحوثی فقط تا یک یاحسین(ع) گفتن تا فتح مکه معظمه و مدینه منوره فاصله دارند چرا؟ درست در نقطه ای که قادرید کمر دشمنان را کامل بشکنید به خون شهداء مظلوم یمن خیانت میکنید؟! تاریخ مصور و حی و زنده کشور یمن همان تاریخ حی و زنده قیام عاشوراست که در حال تکرار است آیا نمی بینید که تمام کفر مقابل تمام اسلام صف کشیده اند؟؟ یعنی اینکه:
تمام جبهه اسلام و انصارالله کشوریمن = تمام جبهه کفر آمریکا و قدرتهای اروپائی و اسرائیل و عربستان ومتحدانش در یکطرف و این درست تکرار تاریخ کربلا و عاشورای حسین(ع) است.....آیا؟ امروز محاصره تمام عیار کودکان و اطفال بیگناه یمنی همراه مادرانشان همتراز با کودکان و مادران صحرای کربلا نیست؟؟ آیا؟ پدران امروز یمن پسران جوان و رشیدشان را علی اکبر و قاسم و علی اصغر وار به میدان جنگ نمی آورند؟
به والله که پدران امروز یمن همان کار امام حسین(ع) و مادران یمن همان کار زینب(س) را در حال انجام و تکرار هستند فقط یزیدیان امروز بیرحم تر و سفاک ترند همین و بس.....بنابراین چرا؟ زمانیکه با وحدت و اتحاد تمام قبایل و طوایف و عشایر در یک یورش سرتاسری میتوان تاریخ فتح مکه توسط نبی اکرم(ص) را تکرار کرد و توسط جیوش المهدی(عج) و با رهبری انصارالله یمن مدینه منوره و مکه معظمه را از لوث وجود قاتلین کشتار حجاج منا و عرفات در مناسک حج ابراهیمی(ع) پاک کرد سخن از توقف جنگ میگوئید؟ کافی است تمام فرماندهان عالیرتبه محور مقاومت در خطوط مقدم و فرماندهی کشور یمن اجتماع کنند و تمام نیروهای نخبه و جان نثار و جان بر کف محور مقاومت تحت فرماندهی انصارالله یمن این یورش را برای محو حکامی که بر سریر جنون و جور و فسق وفجور و ظلم تکیه زده اند به سرنوشت صدام حسین تکریتی مبتلا سازند.....فقط کشور یمن به یک اتحاد و وحدت همه جانبه بین تمام اقشار و اقوام.......نیاز دارد تا حمله ای گسترده و بی امان را شروع و رهبری کند.....
در خاتمه هدیه به رزمندگان و فرماندهان شجاع یمن:
ای لشگر صاحب زمان(عج)
ای لشگر صاحب زمان(عج) آماده باش آماده باش....
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش......
ای یاوران مهدی(عج)
ای یاوران مهدی(عج) تا رسیدن به کعبه یک یاحسین(ع) دیگر....تا رسیدن به مدینه یک یاحسین(ع) دیگر............. برای فتح مکه مکرمه و معظمه و مدینه منوره با متمسک شدن جیوش المهدی(عج) انصارالله یمن به آیه نص صریح قرآن: انافتحنا لک فتحاً مبینا.........فریاد میزنیم که :
سپاه محمد(ص) میآید میآید
سپاه محمد(ص) میآید میآید
بباید یاری از قرآن نمودن
بباید یاری از قرآن نمودن
ندای هل من ناصرالحسینی لبیک یا خبیتی (محمدالخبیتی)
ای لشگر حسینی
ای لشگر حسینی تا فتح الفتوح کعبه یک یاحسین(ع) دیگر.....
ای جان نثاران(رزمندگان یمن) حسین(ع) یارتان
ای جان نثاران(رزمندگان یمن) حسین(ع) یارتان
باشد خداوند نگهدارتان.....در عصر حاضر و پوست اندازی تاریخ معاصر که عصرخمینیسم تمام قد مقابل عصر ترامپیسم ایستاده است بر تمام اعضای تراز اول و فرماندهان عالیرتبه محور مقاومت واجب کفائی است که صفوف حق علیه باطل را با اعزام فرماندهان عالی و نخبه و نیرو تقویت کنند تا مستضعفین به پا خواسته قیام اسلامی انصارالله یمن تنها نمانند و طلایه داران تشکیل حکومت جهانی اسلامی واحده تحت لوای واحد لبیک یا مهدی(عج) به نصرت و فتح کعبه و مدینه نائل شوند.......
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۲۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
طرف عربستان فقط زبان زور می فهمد وبه نظر من بهترین فرصت برای ریشه کنی ال سعود است اتش بس معنی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
تا زمانی که اسرائیل و آمریکا سر جایشان ننشسته اند ناچاریم با عربستان به عنوان یک کشور مسلمان داعیه برادری داشته باشیم.
آخرین اخبار