بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: گل‌گهر بیش از حد دفاع می‌کرد و این موضوع کار را برای ما سخت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره بازی تیمش مقابل گل‌گهر اظهار داشت: هر چه از اوایل فصل می‌گذرد، هماهنگ‌تر می‌شویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به کورس قهرمانی برگردیم.

رضاوند: گل‌گهر بیش از حد دفاعی بازی می‌کرد

او درباره پنالتی سیرجانی‌ها در این بازی گفت:‌ صحنه را ندیدم و باید ببینیم کارشناسان چه نظری دارند. من نمی‌توانم درباره داوری زیاد نظر بدهم، اما این اشتباهات تاثیر گذار است و بعد از گل اولی که زدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اما بازی یک - یک و استرس برای ما بیشتر شد. امیدوارم داوری‌ها بهتر شود.


بیشتر بخوانید:‌ کارشناس داوری: پنالتی برای گل گهر به درستی اعلام شد


رضاوند درخصوص اینکه استقلال امروز بازی خوبی ارائه نداده است، بیان کرد: نه قبول ندارم و خوب بازی کردیم و پاسکاری انجام دادیم. گل‌گهر هم مدام دفاع می‌کرد. شرایط را برای ما سخت کرده بودند و این موضوع برای بزرگترین تیم‌ها هم مشکل ساز خواهد بود. به هر حال خوشحالم که بازی را بردیم.

هافبک استقلال درمورد فشاری که روی بازیکنان قبل از این بازی وجود داشته است، گفت:‌ همیشه در تیم‌های بزرگ فشار خواهد بود. هواداران توقع دارند و امیدوارم در ادامه دل آن‌ها را شاد کنیم.     

انتهای پیام/

اظهارات رضاوند پس از بازی با گل‌گهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار