سرمربی تیم پیکان تهران گفت: یک پیروزی را خودمان تقدیم تیم نفت مسجد سلیمان کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در مورد شکست شاگردانشان مقابل حریف عنوان کرد: امروز روی دیگر فوتبال خودش را به ما نشان داد و آن هم این بود که اگر گلی نزنید، حتماً گل می خورید.

از شکست پیکان بسیار ناراحت هستم

او ادامه داد: از شکست پیکان من بسیار ناراحت هستم، حق ما این نتیجه نبود و برای پیروزی به زمین آمده بودیم. ما می‌خواستیم اولین شکست نفت را رقم بزنیم، اما همین اتفاق باعث شد تا اولین پیروزی نفت مقابل ما صورت بگیرد. تیم ما این پیروزی را تقدیم  به تیم نفت مسجدسلیمان کرد.

می‌توانستیم بازی را ببریم

فرکی همچنین در مورد موقعیت‌های شاگردانش در این بازی بیان کرد: کاملاً به تیم حریف شناخت داشتیم اهدافی را که در بخش حمله داشتیم را دنبال کردیم تا حدودی هم به آن دست پیدا کردیم. در ابتدا بازی را جلو افتادیم و می‌توانستیم در ثانیه‌های پایانی این دیدار پیروز میدان باشیم. از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم و همین موضوع باعث شده تا حریف از موقعیت خود استفاده کند و بازی را ببازیم.

تیمی که از فرصت هایش استفاده نکند محکوم به شکست است

او همچنین گفت: امام علی و شریفات می‌توانستند بازی را به نفع ما تغییر بدهند. تیمی که از فرصت هایش استفاده نکند محکوم به شکست است. اما به خاطر عملکرد خودمان مستحق شکست بودیم. در مجموع ۵ توپ نزدیک دروازه ما شد که سه تا از آن‌ها تبدیل به گل برای حریف شد. اما در مقابل ما دو گل از روی تاکتیک و روی هوشیاری خودمان به ثمر رساندیم باز هم فرصت داشتیم، ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد.


بیشتر بخوانید: ابراهیمی: جایگاه تیم‌های استقلال و گل گهر در جدول به حساسیت این دیدار اضافه کرده است

به تارتار بابت کسب اولین پیروزی اش تبریک می‌گویم

فرکی تصریح کرد: به تارتار و کادر فنی نفت مسجدسلیمان بابت کسب اولین پیروزی تبریک می‌گویم. ۵ تساوی تیم نفت مسجد سلیمان مقابل ۵ تیم مدعی جدول بود و در اکثر بازی‌ها عملکرد خوبی داشت. امروز عملکرد تیم ما خوب بود و می‌توانستیم فاصله گل را افزایش بدهیم. اما پیش نیامد و از موقعیت‌ها استفاده نکردیم باید شکست را قبول کنیم.

سرمربی پیکان گفت: امیدوارم این شکست در ادامه زنگ هشداری برای خودمان باشد. باید در هر بازی تمرکز بالایی داشته باشیم و دست از تلاش نکشیم. متاسفانه ما در وقت اضافه  اول و دوم گل خوردیم و خودمان در حق خودمان اجحاف کردیم.

انتهای پیام/

 آخرین اخبار از لیگ برتر ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار