رئیس کمیته اعزام اربعین خوزستان گفت: ۷۰۰ موکب در شلمچه و چذابه برای زائران اربعین برپاشده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،به نقل از رادیو اربعین حمید هویزاوی رئیس کمیته اعزام اربعین خوزستان بابیان اینکه ۷۰۰ موکب در شلمچه و چذابه برای زائران اربعین برپاشده است، گفت: ۴۰۰ موکب در شلمچه و ۳۰۰ موکب در چذابه برای خدمت‌رسانی به زائران آماده‌شده است.

او بابیان اینکه خوشبختانه هم‌اکنون مرزهای شلمچه و چذابه باز هستند و مشکلی برای تردد زائران اربعین در این مرزها وجود ندارد، افزود: باوجود ازدحام جمعیت برخی موارد قطعاً ممکن است رخ دهد اما خوشبختانه امروز شاهد روند مطلوبی در مرزها هستیم و آرامش برقرار است.

رئیس کمیته اعزام اربعین خوزستان بابیان اینکه زائران نیز کاملاً راضی هستند و تردد در حال جریان است، گفت: هم‌اکنون در محورهای استان خوزستان به سمت شلمچه و چذابه شاهد حضور مردان وزنان و زائران اربعین به‌صورت پیاده و سواره هستیم که بدون مشکل از مرز عبور می‌کنند.

حمید هویزاوی بابیان اینکه ۴۰۰ موکب در شلمچه و ۳۰۰ موکب در چذابه پذیرای مردم و زائران اربعین هستند، ادامه داد: تمام روستاهای مسیر در استان خوزستان نیز موکب‌های مردمی را تشکیل داده‌اند و امروز می‌توان گفت تمام خوزستان به‌نوعی موکب زائران اربعین شده است.

او همچنین به خدمت‌رسانی زائران اربعین در استان خوزستان هم اشاره کرد و گفت: تمام زائران اربعین از خدمات موکب‌های دایر شده در این استان تا زمان بازگشت بهره‌مندمی شوند و خوشبختانه در این راستا هم مشکلاتی وجود ندارد.

انتهای پیام/ د

استقرار مواکب در مرزهای خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.