پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان چالوسی

رئیس کمیته امداد امام خمیمی (ره) چالوس گفت: ۳۵۲ میلیون تومان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان این نهاد در ۶ ماهه اول امسال در این شهرستان پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان چالوسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی اویلی رئیس کمیته امداد امام خمیمی (ره) چالوس با بیان اینکه تأمین نیاز‌های بهداشتی و درمانی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: این نهاد با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون تمامی نیاز‌های بیماران را شناسایی کرده تا بتواند با کمک و حمایت از این افراد هزینه‌هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می‌کنند به حداقل برساند.

او افزود: به مددجویان در بخش‌های بهداشت و درمان، کمک به تأمین سلامت نیازمندان و ارتقاء شاخص ها و مراقبت‌های بهداشتی، پرداخت تفاوت‌های تعرفه‌ای، کمک به خرید لوازم پزشکی و بهداشتی و پرداخت فرانشیز بیماران صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد، کمک شد.

رئیس کمیته امداد چالوس گفت: برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند کمتر از پنج سال و مادران شیرده، تجهیزات توانبخشی، حق بیمه اجتماعی و در زمینه کمک هزینه بیمه مکمل مددجویان خدمات ارائه شده است.

قمی افزود: در چالوس ۲ هزار و ۵۱۱ خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مددجویان از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار