رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس گفت:۵۱۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در شش ماهه نخست امسال از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد قمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس با بیان اینکه اثرات کار فرهنگی در آینده نمایان می‌شود، گفت: خدمات فرهنگی و تربیتی کمیته امداد در قالب کانون‌ها، کلاس‌های آموزش خانواده و اردوی مددجویان زیر پوشش با هدف توانمندسازی فکری ، فرهنگی و خودکفایی و در راستای ارتقای کرامت انسانی و عزت نفس خانواده‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی ارائه می‌شود.

او افزود: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، دانش آموزان، طلاب و دانشجویان، همسران جوان، مستعدین اشتغال و سالمندان از جمله مددجویانی هستند که از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره مندند.

رئیس کمیته امداد چالوس به عناوین آموزشی ارائه شده به جامعه هدف اشاره و گفت: مددجویان زیر پوشش در طول سال از برنامه‌های آموزشی مختلفی با موضوعات احکام و آموزش قرآن کریم، آسیب‌های اجتماعی، فرزند پروری، سبک زندگی اسلامی، طلاق و آسیب‌های روانی، موفقیت در کسب‌ و کار، همسرداری، مهارت‌های هنری، برنامه‌های ورزشی، معرفتی و نشست‌های تخصصی پرسش و پاسخ نماز بهره‌مند شدند.

قمی افزود: ۳۷۲ نفر در ۶ ماهه اول امسال در برنامه‌های آموزش خانواده (که شامل آموزش غیر حضوری، آموزش گروهی)، برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، تربیتی و اردو‌های زیارتی مشهد مقدس و قم شرکت کردند.

در شهرستان چالوس ۲ هزار و ۵۱۱ خانوار زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س

ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان چالوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.