به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان با برپایی میز خدمت در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، ضمن دیدار با شهروندان به درخواست‌ های آنان رسیدگی کردند.

برپایی میز خدمت نیروی انتظامی فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز با گرامیداشت هفته ناجا، بیان کرد: پلیس به عنوان خدمتگزار مردم همواره سعی می‌کند به گونه‌ای اقدامات خود را انجام دهد تا آرامش و امنیت را برای مردم فراهم کند.

او با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال با تعامل و همکاری مردم و تلاش‌های شبانه روزی مأموران انتظامی توفیقات خوبی به دست آمد، گفت: طی این مدت، متوفیان حوادث رانندگی در سطح استان ۶ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس مواد مخدر را توطئه دشمنان عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۸ تن انواع مواد مخدر در سطح استان پهناور فارس در ۶ ماه اول سال جاری کشف شده است؛ در این مدت علی رغم افزایش سرقت‌های خرد با توجه به شرایط اقتصادی کشور، کشفیات سرقت در سطح استان ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سردار حبیبی بر لزوم فرهنگ سازی در خصوص استفاده صحیح از فضای مجازی در جامعه تأکید کرد و افزود: در حال حاضر فضای مجازی به یک فضای حقیقی تبدیل شده است و آسیب‌های اجتماعی فراوانی را بر جامعه وارد ساخته است.

او گفت: در سال جاری با افزایش ۱۵۰ درصدی پرونده‌های ورودی به پلیس فتا مواجه بوده ایم که به تبع آن جرایم حوزه فضای مجازی نیز افزایش داشته است.

امروز پیش از خطبه های نماز جمعه نیز فرمانده نیروی انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی فارس با برپایی میز خدمت به مناسبت هفته ناجا مسایل و مشکلات مردم را به صورت چهره به چهره بررسی و بسیاری از آن‌ها را در محل برطرف کردند.
انتهای پیام/م

افزایش ۳۰ درصدی کشفیات سرقت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.