توقیف ۲۵۰ خودروی شوتی قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت : ۶ ماهه نخست امسال ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی توسط نیرو‌های پلیس متوقف و ضبط شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج گفت: امسال وقوع جرم‌های سایبری در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷۱ درصدی داشته است.

سردار مهدی انصاری افزود: امسال ۹۳ درصد جرائم موجود در زمینه سایبر کشف شده اند و تنها حدود هفت درصد از آن‌ها باقی مانده اند.

او گفت: ۶ ماهه نخست امسال ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی توسط نیرو‌های پلیس به واسطه تیراندازی و به دام انداختن آن‌ها توقیف شده اند. 

سردار انصاری ادامه داد:این استان امسال از لحاظ سرقت‌های مهم در میان استان‌های کشور رتبه ۲۹، سرقت‌های خرد ۲۷، شرارت ۲۷، خودکشی ۲۳ و قتل در جایگاه ۱۹ است.

او همچنین به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های این هفته از قبیل تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، برپایی نمایشگاه فضای مجازی، امحاء مواد مخدر، دیدار با کارکنان بیمار در بیمارستان ها، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان از جمله مهترین برنامه‌های این هفته است که تا به الان یا اجرا شده ویا در حال انجام است.

انتهای پیام/ط

توقیف خودرو های شوتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.