استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: حمایت و جلب اعتماد مردم و جامعه بزرگ‌ترین و بهترین سند افتخار و نقطه قوت نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌ها و تولید و تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری در آیین غبارروبی گلزار مطهر شهدای یاسوج به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد بر اساس آخرین بررسی‌ها و ارزیابی‌های نهاد‌های امنیتی و نظارتی در وزارت کشور و شورای عالی  امنیت ملی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: تحقق این مهم در سایه تلاش‌های شبانه روزی، انسجام و وحدت رویه نهاد‌ها و نیرو‌های امنیتی و انتظامی در سطح استان است.

کلانتری با بیان اینکه وظایف و ماموریت‌های پلیس متناسب با شرایط و به فراخور زمان تغییر یافته است، گفت: شرط لازم در انجام بهتر ماموریت‌ها از سوی این نیرو نیازمند حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی هم از جانب دولت، نظام و حاکمیت و هم تقویت و استمرار حمایت‌ها از سوی مردم و جامعه است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: نیروی مقتدر و عزتمند انتظامی جمهوری اسلامی در کنار تامین امنیت داخلی از نقطه صفر مرزی تا جای جای این مرزوبوم، حافظ و پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

او به حرکت عظم میلیون‌ها زائر و عاشق حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۰ هزار نیروی فداکار و عاشق امام حسین نیروی انتظامی در مرز‌های ورودی به کربلای معلی و در مسیر زائران وظیفه تامین امنیت آن‌ها را عهده دار شده اند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: تداوم حرکت متعهدانه و مسئولانه نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها و فعالیت‌های خود نیازمند توانمندسازی و روزآمدی این نیرو در ابعاد مختلف، بهره گیری هوشمندانه از فناوری‌های روز و نیز استفاده مطلوب از ظرفیت‌های مردمی و جلب مشارکت عمومی جامعه تحقق خواهد یافت.

سردار مهدی انصاری با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با انواع جرائم گفت: ظرف ۶ ماه گذشته سال جاری افزون بر سه تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیرو‌های جان برکف در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان کشف و ضبط شده است.

او تصریح کرد: در این مدت همچنین بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بخش‌های مختلف از قاچاقچیان کشف و ضبط شد که میزان کشفیات در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.

در هفته نیروی انتظامی که از امروز ۱۱ مهر ماه جاری با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز شده است، بیش از ۱۳۰ برنامه مختلف در این استان برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ک

اعتماد مردم بزرگ‌ترین سند افتخار نیروی انتظامی است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.