به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

4401...091: لطفا پیگیری کنین که چرا وام ازدواج رو این همه طول میدن. ممنون از زحمات بی پایان شما.

 

 

4401...0914: باسلام من  بانک کشاورزی استان اذربایجان شرقی وام ازدواج ثبت نام کردم که بعد از ۵ ماه تازه تعیین شعبه شده و بعد از اتمام مراحل قانونی و تکمیل مدارک ضامن ها گفتن که بعد از ۴۰ روز ضامن ها باید بیان بانک و مدارک ها رو امضا کنند و بعد میرین تو نوبت تا پول به حسابتان واریز شود که آن هم حداقل ۱ ماه زمان میبرد. چرا باید یک وام ۷ ماه زمان ببرد؟

 

9774...0918: سلام لطفا پیگیری کنید که مابه التفاوت افزایش حقوق 20در صدی مددجویان بهزیستی در5ماه نخست امسال کی به حسابشون واریز میشه؟

 

6659...0915: سلام من در بلوچستان هستم مسکن مهر وام گرفتیم پیمانکار که بنیاد مسکن انتخاب کرده بود پول ما را خورده کسی جواب گو نیست بیش از 10 واحد من خبر دارم شما پیگیری کنید من همراهی می کنم.

 

3709...0937:  10 ماه گذشت از 7 ماه حق التدریس فرهنگیان فقط یک ماه دادند. لطفا پیگیری شود.

 

6305...0911: سلام, دهيار روستا در بخشی از مراتع و حريم منابع طبيعی اقدام به ساخت و ساز کرده, پيگيری از بخشداری و جهاد کشاورزی هم پاسخی به ما ندادند. چه بايد کرد? روستای شنگلده_کيلومتر70جاده هراز_آمل

 

0428...0915: با سلام و احترام ، به استحضار میرساند مدرسه ابتدایی روستای هیت از توابع بخش مرکزی شهرستان قصرقند استان سیستان و بلوچستان در شهریور ماه سال 91 در قالب طرح تخریب و بازسازی مدارس تخریب شد ولی بعد از گذشت 7 سال تاکنون فقط اسکلت طبقه همکف احداث و قسمت های سرایداری سرویس های بهداشتی سالن ورزشی در حد اجرای فونداسیون میباشد لطفاً پیگیری بفرمائید .

 

1726...0935: با عرض سلام و خسته نباشید . اینطوری که مشخصه هیچ اراده ای برای حل مشکلات بیمه خدمات درمانی و بازنشستگی برای رانندگان تاکسی وجود نداره، به خدا قسم زمانی که مریض میشیم به خاطر گرانی تعرفه درمانی و پزشکی به دکتر مراجعه نمی کنیم خواهشن شما صدای ما باشید شاید مسئولین از خواب بیدار شوند.  با تشکر

 

2548...0910: سلام. شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت از ارديبهشت ماه آب آشاميدنی از ظهرتا فردا صبح قطع می شود لطفا پيگيري کنيد ممنون.

 

9262...0990: سلام. یارانه ما رو قطع کردند. رفتیم دفتر پیشخوان گفتن شما جزء ثروتمندان نیستید پیامکی هم برای ما ارسال نشده که اعتراض کنیم .لطفا بررسی کنید ما چکار باید بکنیم.زندگی ما با همین یارانه می گذره.علیرضا از سیستان وبلوچستان شهرستان زهک.روستای علی آخوند

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار