به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی و یکم  شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

7136...0936: با عرض سلام خدمت شما عزیزان مشکل ما در اینجا آنتن شبکه موبایل که خیلی ضعیفه همچنین اینجا پارک و بیمارستان نداره خواهشمندیم به گوش مسئولین برسانید جواد پاکدامن از بجنورد شهرک گلستان.

 

9840...0930: سلام چندین بار است این مشکل را برای شما ارسال می کنم ولی اعلام نکردید خواهش می کنم اعلام کنید ما بازنشستگان سال ۹۷ ناجا هستیم هنوز پاداش پایان خدمت مارا ندادند مشکلات و گرفتاری زیادی داریم لطفا اعلام و به ناجا منعکس کنید جمعی از باز نشستگان ناجا.

 

0773...0911: سلام خسته نباشید من یکی از کارکنان اداره راهداریی و حمل ونقل جاده ای مازندران هستم به نمایندگی از همکاران نیروهای طرح مابالتفاوت حقوق برج یک و برج 2 نودوهشت را نگرفتیم خواهش می کنیم پیگیری بفرمایید .

 

9034...0916: با سلام هر ساله حقوق معلمان 2 الی 3 بار در سال به بهانه رتبه بندی افزایش پیدا می کند مگه سال 97 باز هم طرح رتبه بندی اجرا نشده بود چرا مجدا آن را دوباره اجرا کردن دیگر اقشار جامعه. نیروهای مسلح .بازنشستگان. و غیره.

 

2853...0913: سلام. از شهر قادرآباد استان فارس 145 کیلومتری شیراز هستیم. در شهرما تصادفاتی که رخ می دهد با115  تماس می گیریم با وجود 2 آمبولانس در بیمارستان، نمی آیند مجروح را به بیمارستان برسانند و می گویند باید اورژانس جاده ای شیراز، اصفهان بیاید و سانحه دیده را به بیمارستان که در 500 متری سانحه است برساند و این زمان زیادی طول می کشد و باعث فوت تصادفی ها هم شده است. لطفا خواهشمندیم پیگیری فرمایید.

 

1974...0938: سلام. برادر من شغلش تعمیرات  لوازم صوتی هست و حقوق بگیر هم نیست. یارانه خودش و زن وبچه اش را قطع کردند.

 

3177...090: سلام تو رو خدا برید ببیینید بیمارستان طالقانی بخش پیوند اعضا چه خبره دارن مردم را قربانی می کنند. حتی امروز 110اومده بخش. 

 

2662...0918: سلام خسته نباشید . من از دانشجویان دانشگاه پیام نور اراک هستم . امروز متوجه شدیم یکی از ساختمان های دانشگاه را به یک دبیرستان پسرانه غیرانتفاعی اجاره دادند و امروز شاهد صف بستن بچه ها در محوطه دانشگاه بودیم که تصویر مضحکی را در فضای دانشگاه ایجاد کرده و ما با مشکل کمبود کلاس مواجه بودیم که با این اقدام اوضاع بدتر هم شد در صورت نیاز تصاویر برای شما ارسال می شود.

 

7732...0913: با عرض سلام به اطلاع مي رسانم شهرداری كاشان قريب به يك سال است كه سطل های زباله را از بيشتر مناطق شهری جمع آوری نموده است كه اين عمر موجب تجمع زباله ، بوی بد ،شيوع بيماری ،حجوم حيوانات به شهر شده است مانند مسكن مهر وفاز دو ناجي آباد.

 

7308...0918: تو را به خدا بنده فردی 62 ساله و از کار افتاده و دارای بیماری آترز و دارای زن بیمار که باید تحت مراقبت پزشکی باشد یارانه ام را بدون دارا بودن درآمد قطع نموده اند ، لطفا پیگیری نمایید . ایلام - دره شهر - روستای عباس آباد - محمدرضا صورتی

 

1951...0919: سلام ما در پردیسان خیابان اشراق شهرقم نزدیک9 سال است زندگی می کنیم و اطراف ما شلوغ است و مدرسه راهنمايی دولتی نزدیک ما نیست نزدیکترین آن مدرسه فرهیختگان است که پیاده بین  25تا30 دقیقه فاصله است. از دولت خواهشمندم نزدیک مجتمع های ما که حدود30مجتمع است مدرسه راهنمایی و دبیرستان بسازد.

 

4026...0901: باسلام. درباره درمانگاه های روستایی می خواستم بگم که هیچکی به فکر روستایی ها نیستن دکتراش بلد نیستن و نسخه اشتباه برا مردم میپیچن میری بهش میگی میگه که هر چقد پول بدی همونقدر آش میخوری آزمایشگاه میری اونم همین رو میگه.به مقام های بالاتر زنگ میزنی پاس کاری میشه. میری حداقل میگی مهر کن تا برم پیش متخصص ناراحت میشن که چرا می خوای بری پیش متخصص. ناگهانی مریض میشی و میری رئیسی و دکترش نباشه و بری عشق آباد اونجا هم معاینه نمی کنند و میگن ما فقط مریض اورژانس رو نگاه میکنی و برای یک دل درد یهویی باید بری شهری دورتر و دکتر آزاد.. پس این چجور بهداشتیه. دکور گذاشتن.

 

2853...0913: سلام. از شهر قادرآباد استان فارس 145 کیلومتری شیراز هستیم. در شهرما تصادفاتی که رخ می دهد با115 تماس میگیریم با وجود 2 آمبولانس در بیمارستان، نمی آیند مجروح را به بیمارستان برسانند و می گویند باید اورژانس جاده ای شیراز ، اصفهان بیاید و سانحه دیده را به بیمارستان که در 500 متری سانحه است برساند و این زمان زیادی طول می کشد و باعث فوت تصادفی ها هم شده است. لطفا خواهشمندیم پیگیری فرمایید.

 

9890...0912: سلام. در شهر مشهد در برخی خیابان ها از جمله در بلوار وحدت وحدت ۱۰ کوچه شهید حسنی ۶ برخی همسایه ها فاضلاب خانه شان رو از طریق ایجاد راه آب از خانه شان در خیابون می ریزند که جدای از بوی بسیار زننده. ده ها آلودگی و بیماری رو به دنبال داره لطفا شما یک کاری بفرمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع ع
۱۹:۳۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
سلام
حدود یک ماه است مخابرات اعلام کرده سود سهامداران از طریق بانک پارسیان پرداخت میشودما هرروز جهت گرفتن سود سهام به بانک پارسیان مراجعه میکنیم جواب میدهد دیر آمدی پولها تمام شده واگر حساب بازکنیددر این بانک خودمان میریزیم بحسابتان یعنی زوری باید حساب باز کنید تا سو سهام شما پرداخت شود لطفآ به گوش سازمان بورس برسانید
آخرین اخبار