رییس سازمان دامپزشکی کشورمان گفت:سازمان دامپزشکی وظیفه محافظت از بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه دامی را برعهده دارد.


رونق تولید در زمینه‌های دامی در سالی رقم خورد که بیشترین تحریم های دشمنان را شاهد بودیمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رفیعی پور، رییس سازمان دامپزشکی کشور، در پیش خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: درک ما از یک حرفه بستگی به ذات و ماهیت آن دارد و در همین راستا هم خدمات دامپزشکی  برابر قانون و حاکمیت در قالب دو واژه امنیت و سلامت تعریف شده است.

او افزود: در حوزه امنیت، سازمان دامپزشکی وظیفه محافظت از بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه دامی را برعهده دارد، سرمایه‌ای که پویا، دائمی و مولد است.

رفیعی پور ادامه داد: علاوه براین سازمان دامپزشکی کشور در حوزه امنیت  وظیفه تامین سلامت، کیفیت و بهداشتی بودن غذای مردم را هم برعهده داشته و در این جهت تمام تلاش خود را انجام می دهد؛ چراکه سلامت ایجاد نمی‌شود مگر اینکه اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه را دنبال کنیم و سازمان دامپزشکی کشورمان هم در این زمینه به کنترل حوزه انسان و دام می پردازد.

او همچنین عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، به لطف الهی مدیریت بهداشتی به کمک مدیریت تولید آمد و در حوزه امنیت غذایی مدیریت بازار هم تامین شد و ما توانستیم در حوزه جهانی حاضر شویم.

رییس سازمان دامپزشکی گفت: با افتخار اعلام می کنم که به سطحی قابل توجهی از کمیت و کیفیت فرآورده‌های خام دامی به خود کفایی دست یافته ایم و در همین راستا شاهد بودیم که دامپزشکی در سال رونق تولید تمام تلاش خود را در کمک به حوزه تولید صرف کرد.

 


بیشتر بخوانید: رئیس سازمان دامپزشکی مطرح کرد؛ توافق سازمان دامپزشکی ایران و پاکستان برای صادرات دام زنده


 افزود: با این شرایط در سالی که دشمنان می خواستند با تحریم‌ها به ما ضربه بزنند، به رونق تولید در زمینه‌های دامی رسیدیم و در سال‌های گذشته با تلاش‌های ما بیماری‌های تب برفکی و آنفلوآنزای پرندگان کنترل شد و از وارد آمدن ضربه سنگین به حوزه دامی جلوگیری شد.

او در پایان گفت: فرزندان ملت شریف ایران در حوزه دامپزشکی به مسئولیت خود عمل می کنند، اما این تلاش‌ها محقق نمی شود مگر با کمک‌ها و حمایت‌های سه قوه حاضر در کشور.

انتهای پیام/

رونق تولید در زمینه‌های دامی

برچسب ها: دامپزشکی ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار