استاندار گفت: در شبانه روز گذشته بیش از ۵۶ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند.

تردد بیش از ۵۶ هزار زائر در شبانه روز گذشته

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت: در شبانه روز گذشته مصادف با چهارمین روز از ماه صفر بیش از ۵۶ هزار و ۷۲۱ نفر از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند که این آمار در نوع خود نسبت به مدت مشابه بی سابقه بوده و بیش از ۱۰ برابر افزایش را نشان می‌دهد.

او به آمار خروج زوار ایرانی در چهار روز اول ماه صفر اشاره کرد و افزود: جمع کل خروج زوار از مرز مهران در این چهار روز ۱۰۵ هزار و ۵۶۳ نفر بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ که ۲۰ هزار و ۵۵۵ نفر بوده، رشدی ۵ برابری داشته است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در حالی که جمع کل ورود زوار از مرز مهران در این چهار روز به ۳۰ هزار و ۵۳۳ نفر رسیده، این میزان در مدت مشابه سال ۹۷ که ۴ هزار و ۹۵۵ نفر بوده، رشدی ۶ برابری داشته است.

او در ادامه به مجموع تردد زوار در چهار روز اول ماه صفر از مرز مهران اشاره کرد و ادامه داد: جمع کل تردد زوار در چهار روز اول ماه صفر از مرز مهران در سال ۹۷ عدد ۲۵ هزار و ۵۱۰ نفر را نشان می‌دهد و این در حالی است که این میزان امسال به ۱۳۵ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده است و رشدی بیش از ۵ برابر داشته است.

انتهای پیام/ ن

تردد بیش از ۵۶ هزار زائر اربعین از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.