رقابت‌های جام جهانی والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

برنامه روز سوم رقابت‌های جام جهانی والیبالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های جام جهانی والیبال امروز شاهد سومین روزش را تجربه می‌کند و قرار است ۶ دیدار برگزار شود، تیم ملی والیبال کشورمان که در دو بازی نخستش در این رقابت‌ها شکست خورده است از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد برابر کانادایی قرار می‌گیرد که وضعیت مشابهی با تیم کشورمان دارد و در ۲ بازی قبلی اش باخته است.

دومین دیدار امروز هم از ساعت ۷ صبح پیگیری می‌شود و تیم‌های والیبال ایتالیا و آرژانتین در دیداری جذاب و زیبا به مصاف یکدیگر می‌روند، مردان سرزمین نقره با ۲ برد از بالانشین هستند و لاجوردی پوشان هم با یک برد در تعقیب آن‌ها هستند.  

سومین دیدار امروز از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح میان روسیه و استرالیا برگزار می‌شود که انتظار می‌رود بازی آسانی برای روس‌ها باشد و آن‌ها به سومین برد پیاپیشان دست پیدا کنند، تیم‌های ملی والیبال لهستان و آمریکا هم چهارمین بازی را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح بازی می‌کنند که با توجه به مهره‌های هر تیم انتظار می‌رود شاهد مصاف جذابی باشیم.  

پنجمین دیدار هم میان مصر شگفتی ساز و برزیل انجام می‌شود، دو تیم تا به اینجای بازی در هر دو بازیشان برنده بودند و جدال امروزشان هم بسیار جذاب خواهد بود.  ژاپنی‌ها هم از ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه در آخرین بازی امروز با تونسی بازی می‌کنند که هر دو دیدارش را باخته است.  


بیشتر بخوانید:

 وطن پرست: هواداران بیش از این انتظار داشتند / مهم است که بازی های خوب و مردم پسندی انجام شود / باخت مقابل مصر تلنگر خوبی بود

نمایش خوبی برابر مصر نداشتیم/ برای جام جهانی آمادگی نداریم

تیم ملی والیبال ایران - کانادا / سرو قامتان به دنبال نخستین پیروزی در جام جهانی


انتهای پیام/ 

برنامه رقابت های جام جهانی والیبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار