کولاکوویچ گفت: شکست برابر مصر به ما نشان داد که آماده این تورنمنت نیستیم.

کولاکوویچ: اعتماد به نفس خود را مقابل مصر از دست دادیم/ آماده‌ی جام جهانی نیستیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست تیمش برابر مصر گفت: ما در کل نمایش خوبی برابر مصر نداشتیم. در ست اول خیلی خوب بودیم و همین‌طور در لحظاتی از ست دوم خوب کار کردیم، اما در صحنه‌های مهمی از ست دوم، ما سه امتیاز متوالی را در یک چرخش واگذار کردیم. با از دست دادن ست دوم، اعتماد به نفس خود را از دست دادیم و بازی از دست ما خارج شد. در نهایت انرژی و همه چیز ما از بین رفت.

کولاکوویچ با بیان اینکه حریف ما از این مسئله استفاده کرد و ست سوم را به سود خود تمام کرد، اظهار داشت: در ست چهارم و آخر هم ما از ابتدا پیش بودیم، ولی باز هم در یک چرخش، امتیازات مهمی را واگذار کردیم و در نهایت باختیم.

وضعیت فعلی ما دلایل متعددی دارد

او در ادامه با اشاره به اینکه این بازی به ما نشان داد که آماده‌ی این تورنمنت نیستیم، افزود: ما ۲ بازی را پشت سر گذاشتیم، اما از لحاظ ذهنی و فیزیکی آماده‌ این تورنمنت نیستیم. این تورنمنت بسیار طولانی و سخت است و ذهن اکثر بازیکنان ما اینجا نیست. فصل سختی داشتیم و وضعیت واقعا برای ما دشوار است. چندین رقابت مهم را پشت سر گذاشته‌ایم و مدام در اردو بوده‌ایم. وضعیت فعلی ما دلایل متعددی دارد.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۱ - مصر ۳/ شکست ناباورانه بلندقامتان در دومین گام / شاگردان کولاکوویچ نامطمئن و پر اشتباه!


سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: امیدوارم در ادامه بهتر عمل کنیم. اینجا همه تیم‌ها در فرم خوبی هستند و وضعیت آن‌ها بهتر از ما به نظر می‌رسد و الان فرصتی نداریم که خیلی تغییر خاصی در وضعیت تیم از لحاظ فنی ایجاد کنیم. ما فقط باید انرژی خود را حفظ کنیم و بدانیم که بدون انرژی نمی‌توانیم به درستی بازی کنیم. اما در هر حال همه تلاش خود را می‌کنیم که در بازی‌های پیش رو نمایش خوبی داشته باشیم.

او  اضافه کرد: بازی امروز نکات مثبتی هم داشت. پوریا یلی به طور ثابت بازی کرد و نمایش خوبی هم داشت. او امتیازآورترین بازیکن میدان بود و حضرت‌پور هم خوب کار کرد. ما به بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند، در دیدار‌های بعدی فرصت بازی کردن بیشتری می‌دهیم. آن‌ها سزاوار ایت هستند که بیشتر به میدان بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار