مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با رقابت ۳۸ قصه گو پس از دو روز به کار خود پایان داد.

پایان جشنواره قصه گویی کرمان/ انجمن قصه گویی استان فعال می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: خوشبختانه در چهار سال گذشته که جشنواره قصه گویی در استان برگزار می‌شود استان کرمان در جشنواره بین المللی حضور داشته و رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده است.

او با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی قصه گویی شب یلدا در تهران برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم امسال هم استان کرمان بتواند جز رتبه‌های برتر کشوری باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همچنین از افتتاح انجمن قصه‌گویی در استان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم که به کمک این انجمن که قصه گویان و اساتید برتر در آن حضور دارند در بحث قصه‌گویی در بیشتر برنامه ریزی کنیم و والدین را به استفاده بیشتر از این ابزار تشویق کنیم.

 ده یادگاری دبیر جشنواره قصه گویی نیز گفت: این جشنواره با هدف آینده ساختنی نیست و رویکرد تمرین زندگی آغاز شد و خوشبختانه امسال در استان ۶۰ درصد رشد مثبت داشته است.

او با بیان اینکه امسال ۷۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند افزود: در بخش صحنه‌ای ۱۷۳ اثر درسایت کانون استان بارگذاری شد که ۳۸ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

ده یادگاری با اشاره به اینکه مرحله‌ اجرای صحنه‌ای قصه گویی ۹ و ۱۰ مهر ماه در کرمان برگزار شد، گفت: در پایان این جشنواره ۵ نفر در بخش زنان و مردان، ۳ نفر در بخش دختران و پسران و سه نفر در بخش مادربزرگ و پدربزرگ به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

پایان جشنواره استانی قصه گویی کرمان

برچسب ها: جشنواره ، قصه گویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار