رئیس شرکت اپل؛

ما همیشه سعی می‌کنیم قیمت‌ دستگا‌های اپل را پایین نگه داریم

رئیس شرکت اپل در مورد تلاش برای پایین نگه‌ داشتن قیمت‌ها این شرکت توضیحاتی داد.

ما همیشه سعی می‌کنیم قیمت‌ دستگا‌های اپل را پایین نگه داریمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس شرکت اپل گفت: "ما همواره در تلاش هستیم تا دستگاه‌های مختلف خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه کنیم. در فرایند قیمت‌گذاری گوشی‌های هوشمند آیفون فاکتور‌های مختلفی را ارزیابی می‌کنیم. گوشی آیفون ۱۱ به عنوان جدیدترین نسل از تلفن‌های همراه شرکت اپل با قیمت ۸۰۰ یورو یعنی ۵۰ یورو ارزان‌تر از گوشی آیفون XR که سال گذشته معرفی شد، به فروش می‌رسد. "


بیشتر بخوانید: برنامه‌ریزی اپل برای دستیابی به بیشترین فروش در هند


تیم کوک در ادامه افزود: "در حال حاضر سرویس اپل تی‌وی، ۵ یورو را برای اشتراک ماهیانه از مشتریان دریافت می‌کند در حالی که همین هرینه برای کاربران Netflix برابر ۸ یورو است. " سرویس تی‌وی اپل و سرویس پخش آنلاین Netflix، خدمات تقریبا مشترک را به کاربران ارائه می‌‎دهند، ولی تفاوت‌‎های زیادی نیز بین آن‌ها وجود دارد. Netflix همواره به دنبال آن بوده است که از اپل تی‌وی را به یکی از زیر مجموعه‌های خود تبدیل کند."

ما همیشه سعی می‌کنیم قیمت‌ دستگا‌های اپل را پایین نگه داریم

برنامه‌ریزی اپل برای ایجاد ثبات در قیمت گوشی‌های آیفون ۱۱

در ماه‌های اخیر دولت آمریکا فشار زیادی را بر شرکت‌های بزرگ فناوری این شرکت به ویژه اپل وارد کرده است. به طور دقیق‌تر کاهش چشمگیر و حتی قطع روابط تجاری اپل با شرکای چینی خود سبب پایین آمدن تولید گوشی‌های آیفون و در نتیجه افزایش قیمت آن‌ها گردید، ولی رئیس این شرکت مدعی است اپل حتی در چنین شرایطی نیز به خوبی اوضاع را مدیریت کرده و با جلوگیری کردن از رشد قیمت گوشی‌های آیفون ۱۱، تا حدودی قیمت آن‌ها را پایین نیز آورده است.

ما همیشه سعی می‌کنیم قیمت‌ دستگا‌های اپل را پایین نگه داریم

در حال حاضر باید منتظر ماند و دید طرفداران گوشی‌های آیفون در کشورهای مختلف چگونه از آن استقبال می‌کنند و آیا اپل می‌تواند همانند گذشته خود را به تولید کننده پرفروش‌ترین گوشی دنیا تبدیل کند یا خیر؟

انتهای پیام/

رئیس اپل از تلاش این شرکت برای پایین نگه داشتن قیمت آیفون ۱۱ گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.