هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فردا با برگزاری ۸ دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌های فردا پرسپولیس در مشهد به مصاف شهر خودرو می رود.

یحیی و پرسپولیس به هم رسیدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پرسپولیس بعد از یک پیروزی دشوار در جام‌حذفی حالا به مشهد رسیده و باید مقابل تیم آماده این شهر صف‌آرایی کند.

با توجه به آرای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی پس از اتفاقات شهرآورد، پرسپولیس باید بازی بدون شجاع خلیل‌زاده را در شرایط مبهم سیدجلال حسینی تجربه کند. مسلما اگر سیدجلال هم به این بازی حساس نرسد، کار کالدرون برای انتخاب زوج دفاعی تیمش سخت می‌شود. با توجه به غیبت احتمالی سیدجلال در مشهد، کالدرون چاره‌ای جز استفاده از محمد نادری، محمد انصاری و یا حسین ماهینی در پست غیرتخصصی دفاع آخر نخواهد داشت؛ تصمیمی که با توجه به خط حمله زهردار شهرخودرو می‌تواند برای سرخ‌ها گران تمام شود.

بدون‌شک تیم شهرخودرو بعد از ناکامی در هفته‌های چهارم و پنجم در بازی خانگی برابر پرسپولیس به‌دنبال حداکثر امتیاز است و برای این مسئله با تاکتیک‌های هجومی برابر تیم کالدرون به میدان خواهد رفت و این کار را برای کالدرون و تیمش سخت‌تر می‌کند.

همچنین فروش عمومی بلیت بازی فردا شهرخودرو و پرسپولیس از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۱۱ مهرماه از طریق سایت رسمی باشگاه شهرخودرو آغاز شده است.

سوت این بازی روز جمعه ۱۲ مهرماه، ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) زده خواهد شد.

 

انتهای پیام//ع.م

 

بازی پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع)  مشهد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار