مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش چند درجه‌ای دمای هوا از امشب در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امشب تا ظهر فردا (جمعه ۱۲ مهر ۹۸) با نفوذ زبانه پرفشار سطح زمین و شمالی شدن جریانات، ضمن افزایش ابر و کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در مناطقی از استان (بویژه در مناطق شمالی) بارش پراکنده و خفیف نیز انتظار می‌رود.

او بیان کرد: طی امروز جوی پایدار و نسبتاً آرام با آسمانی صاف و با افزایش نسبی دما در طول روز در سطح استان اردبیل پیش بینی می‌شود که تنها از شرایط محلی در بخش‌هایی از شمال استان هوا ابری خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از روز شنبه هفته آینده تا اواسط هفته با جنوبی شدن جریانات جوی مجددا در طول روز‌ها شاهد افزایش نسبی دما در سطح استان خواهیم بود.

محمدی افزود: از اواخر وقت روز شنبه هفته آینده با گذر امواج ناپایدار جوی از منطقه، طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه ضمن وزش باد‌های تند در برخی مناطق بارش خفیف باران (گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق پراکنده) احتمال می‌رود.

او اظهار کرد: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه شاهد جوی پایدار با آسمانی غالباً نیمه ابری در بیشتر مناطق استان (در مناطق شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان غالباً ابری و نسبتاً خنک) خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

افزایش نسبی دمای هوا از هفته آینده در اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.