استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه بهترین مکان برای مرکز قرار گرفتن و بیس پروازی،‌ای تی آر است.

موقعیت ممتاز کرمانشاه برای بیس پروازی غرب کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند امروز در نشست با کاپیتان قبادیان نماینده مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی، خلبان عبدالحی مدیر ناوگان هواپیمایی‌ای تی آر و مسئولین هواپیمایی استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به امکانات و شرایط موجود، استان کرمانشاه بدون تردید موقعیت مناسبی برای برقرار پرواز با نجف دارد.

او بیان داشت: از مسئولین ذیربط می‌خوایم که به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند و هر نوع اقدامی که برای تحقق این موضوع لازم باشد در استان صورت خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ۲۰۰ میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت‌های اربعین در بحث افزایش پروازی به فرودگاه کرمانشاه اختصاص می‌دهیم که دست اندارکاران باید با جدیت در این زمینه تلاش کنند.

او گفت: از مدیریت ناوگان هوایی‌ای تی آر انتظار داریم که چنانچه دیگر نقاط کشور را به عنوان بیس پروازی قرار می‌دهند حتماً کرمانشاه را نیز به عنوان بیس پروازی غرب کشور مدنظر قرار دهند.

 بازوند بیان داشت: استان کرمانشاه قادر به ارائه خدمات به دیگر استان‌ها است و خیلی از مردم عراق نیز از خدمات پروازی کرمانشاه بهره مند می‌شوند لذا این استان دارای ظرفیت‌های مناسبی برای گسترش حمل و نقل هوایی است.

او  گفت: استان کرمانشاه در برقراری پرواز با نجف شرایط خوبی دارد بنابراین مسئولین ذیربط باید این شرایط را مد نظر قرار دهند.

انتهای  پیام/ز

 

برقراری پرواز نجف به کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.