دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران گفت: انتخابات جلوه ای از مردم سالاری دینی است و مسلما برای انتخاباتی پر شور به حضور حداکثری احزاب نیاز داریم.

برای انتخاباتی پر شور به حضور حداکثری احزاب نیاز داریمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران در اولین همایش فصلی نقش احزاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور شخصیت ها و فعالان سیاسی کشور توسط خانه احزاب ایران در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: در آستانه انتخابات مجلس هستیم که جلوه ای از مردم سالاری دینی است و مسلما برای اتخابات پر شور به حضور حداکثری احزاب نیاز داریم .

او ادامه داد: هرچند که باید گفت احزاب تاکنون جایگاه واقعی خود را در جامعه باز نیافته اند، اما می توانند با معرفی چهره های دانا ،آگاه، امیدوار و آنان که عصاره کمالات هستند نقش مفید خود را در جامعه نشان دهند و این بدبینی تاریخی به کار تشکیلاتی را بزدایند و این باور را ایجاد کنند که با کار تشکیلاتی می توان قدم های موثری در جامعه برداشت‌.

حسینی افزود: حقیقتا با اینگونه تلاش ها می توان این خواسته امام خمینی (ره) را که مجلس در راس امور است تحقق بخشید. مجلسی که از هفته، روز و لحظات ابتدایی خود وارد عمل شود و به دور از فرافکنی ،سیاه نمایی و جنجال با تصویب طرح ها و لوایح مناسب و نگرشی دور اندیش مشکلات مادی و معنوی را یکی پس از دیگری حل کند.

او خاطر نشان کرد: مجلسی که با نظارت جامعه و به دور از شاعبه جناحی و باندی در سالم سازی کشور عمل کند و شمشیر اخته ای بر سر افراد ناشایست و متخلف باشد و قطعا لازم شکل گیری این مجلس کوشش تلاش و التزام عملی است و بهترین نقشه راه در این زمینه گام دوم رهبری است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار