معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: از سال ۹۳ تا کنون اعتباری برای دو پروژه باغ موزه ملی دفاع مقدس مرکزی استان و استکبار ستیزی صحرای طبس واگذار نشده است.

سرهنگ قاسمی معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی موزه استکبار ستیزی طبس به دلیل کمبود اعتبار متوقف است، گفت: حدود ۷۰ درصد این پروژه آماده است و با دریافت اولین اعتبارات این پروژه تکمیل خواهد شد.

او  با بیان اینکه در سال ۹۸ مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال جهت تجهیز ابنیه موزه استکبار ستیزی طبس از طریق استانداری در اختیار ادارات متبوع قرار گرفته است افزود: این پروژه برای مسافرانی که از محور عبور می‌کنند قابل بهره‌برداری است و حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

معاون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  همچنین با اشاره به اینکه باغ موزه ملی دفاع مقدس بیرجند مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تاکید کرد: تا کنون فقط طراحی سایت و زیر بنای آن انجام شده و به محض دریافت اعتبارات کامل، این پروژه ظرف مدت یک سال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام / ط ا

موزه استکبار ستیزی طبس نیازمند ۷ میلیارد تومان اعتبار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.