فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کالای قاچاق در این شهرستان، کشف شده است.

کشف بیش از یک میلیارد تومان کالای قاچاق در قوچانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ مصر خانی فرمانده نیروی انتظامی قوچان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: پلیس اسلامی سربازان و جان فدای این مرز بوم است.

او با اشاره به تماس ۱۶ هزار و ۸۰۰ نفر از شهروندان با سامانه ۱۱۰ انتظامی قوچان تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۷۰ درصد تماس‌های عملیاتی شده که ۳۰ درصد آن فوریت‌های خاص پلیسی را در برداشته است.

فرمانده نیروی انتظامی قوچان با اشاره به عملکرد ۶ ماه نیروی انتظامی در این شهرستان ، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در این شهرستان کالای قاچاق و ۱۳۰ کیلو مواد مخدر اعم ازصنعتی و غیر صنعتی کشف شده است و همچنین در بحث سرقت‌ها ۸۹ درصد کشفیات سرقت در این شهرستان داشتیم  و نیز کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت و عدم وقوع سرقت مسلحانه و جرائم خشن از جمله اقدامات بوده است.

سرهنگ مصرخانی افزود: پارسال در زمینه جرایم رایانه‌ای با افزایش ۱۴۱ درصدی روبرو بودیم، همچنین جرایم مالی رایانه‌ای در این شهرستان نسبت به سال گذشته ۱۴۲ درصد افزایش یافته است.

او تصریح کرد: گستره خدمات انتظامی گستره وسیعی است که باید با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم به اهداف خود دست یابیم.

فرمانده نیروی انتظامی قوچان اجرای طرح تعادل اخلاقی وطرح حقوق شهروندی را از جمله طرح‌های در دست اقدام پلیس دانست و گفت: مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر، مقابله با سرقت ها، جمع آوری معتادین و تلاش برای کاهش آمار تصادفات و نیز مقابله با برهم زنندگان نظم عمومی از جمله اولویت‌های پلیس در این شهرستان است.

سرهنگ مصرخانی به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان قوچان اشاره کرد و افزود: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دیدار با امام جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک انتظامی، اهدای خون کارکنان انتظامی، پخش بروشور و تیزر آموزشی و تجلیل از کارکنان خدوم ناجا از جمله برنامه‌های این هفته است.
 
انتهای پیام// ح.خ
 

نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی قوچان به مناسبت  هفته نیروی انتظامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.