فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: آمار تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ در خراسان رضوی از ابتدای مهر ماه سال ۹۷ تا ابتدای مهر ماه سال ۹۸ بیانگر افزایش و رشدی ۷۹ درصدی است.

افزایش ۷۹ درصدی آمار تماس‌های گرفته شده با پلیس ۱۱۰ در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی  در نشست خبری هفته نیروی انتظامی گفت:آمار تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ در استان خراسان رضوی از ابتدای مهر ماه سال ۹۷ تا ابتدای مهر ماه سال ۹۸ بیانگر افزایش و رشدی ۷۹ درصدی است که بخشی از این تماس‌ها که شامل یک میلیون و ۷۲۸ هزار و ۵۵۶ تماس بوده منجر به عملیات شده است.
 
او تصریح کرد: همچنین تماس‌های غیرقابل رسیدگی نیز در استان در این مدت بیانگر رشدی ۹۷ درصدی است و یک میلیون و ۴۹۳ هزار و ۱۹۲ تماس نیز در این مدت از سوی همکاران ما مورد راهنمایی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در این مدت گفت: در این بازه زمانی، ۲۸ تن کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشدی چهار درصدی است.

تقوی افزود: همچنین ۳۵ باند مواد مخدر به این منظور دستگیر و متلاشی شده‌اند و آمار‌ها در این حوزه نیز بیانگر رشدی ۱۴ درصدی است.

او تصریح کرد: نزاع‌های مسلحانه ما در این مدت حدود ۴۲ درصد افزایش پیدا کرده و به همین منظور اقداماتی را در دستور کار قرار داده‌ایم و شاهد و افزایش ۲۲ درصدی کشف سلاح بوده‌ایم.

تقوی با اشاره به اینکه در موضوع جرایم رایانه‌ای نیز افزایش ۱۱۸ درصدی گزارش شده، ادامه داد: در حوزه برخورد با سرقت‌ها عملکرد پلیس حاکی از رشدی ۳۰ درصدی است و در نیمه نخست امسال نیز شاهد افزایش ۴۰ درصدی سارقان بوده‌ایم.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شعار هفته امسال نیروی انتظامی که از ۱۱ مهرماه آغاز می‌شود، پلیس هوشمند امین مردم است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

آمار تماس‌های گرفته شده با پلیس ۱۱۰ در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.