وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز درسفریک روزه خود به گیلان با نماینده، ولی فقیه در استان دیدارکرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه درگیلان با تقدیرازعملکرد وزیران جدید کابینه دولت ،گفت: علیرغم فشارحداکثری غرب بویژه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران، تحریم‌ها فرصت مناسبی برای دستیابی به اقتصاد بدون نفت و حرکت در مسیر توسعه است.

او رفع مشکل بیکاری، رونق و راه اندازی واحد‌های تولیدی، ارتباط وزارت صنعت، معدن وتجارت با شرکت‌های دانش بنیان برای استفاده از ظرفیت‌های نسل جوان ونظارت مستمر برتولیدات داخلی را از عوامل مهم رونق اشتغال و تنظیم نظام اجتماعی واقتصادی کشور دانست و براجرای آن تاکید کرد.

امام جمعه رشت گفت: نظام مقدس اسلامی در این ۴ دهه پر فراز و نشیب ثابت کرد که با همدلی، کاروتلاش و بهره مندی از جوانان مومن وانقلابی می‌توان به قله‌های سربلندی وافتخار رسید.

رضا رحمانی وزیرصنعت، معدن وتجارت نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای گیلان در ایجاد کسب وکار،گفت: با راه اندازی قرارگاه رونق تولید درآبان ماه سال گذشته تلاش شد علاوه بر ایجاداشتغال، حفظ واحد‌های تولیدی به عنوان تکلیف در اولویت فعالیت‌های این وزارتخانه باشد.

او با اشاره به اینکه، پارسال ۷ درصد افزایش صدور پروانه تاسیس واحد‌های تولیدی جدید در کشور راشاهد بودیم، افزود: تشویق تولید کنندگان داخلی برای تولید کالا‌های وارداتی در داخل کشوردر اولویت فعالیت‌های این وزارتخانه است.

وزیرصنعت، معدن وتجارت در پایان تصریح کرد: در ادوار گذشته بخش عمده‌ای از نیاز بازار به محصولات نساجی از طریق واردات تامین می‌شد که امیدواریم تا سال هزارو ۴۰۰ در بسیاری از این بخش هامانند تولید چادر مشکی به خودکفایی برسیم.

 

انتهای پیام / ق

 

رضا رحمانی با آیت الله رسول فلاحتی دیدار کرد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.