فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان از کشف و جمع آوری ۳ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، به تشریح اقدامات نیروی انتظامی استان در ۶ ماهه نخست سال جاری پرداخت.

او افزود: یکی از اقدامات برجسته نیروی انتظامی برای کنترل و مهار جرائم خشن، جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان خوزستان است.

۳ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی در خوزستان جمع آوری شد

سردار عباس زاده با اشاره به اجرای ۱۸ طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با تلاش مجموعه انتظامی شهرستان‌های تابعه از ابتدای سال جاری تاکنون، اظهار داشت: طی این مدت، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در سطح کلانشهر اهواز و شهرستان‌های تابعه کشف و جمع آوری شده که این رقم نشان دهنده کاهش ۲۱ درصدی تیراندازی‌های غیرمجاز به سمت منازل، اشخاص، اماکن و خودرو‌ها در سطح استان هستیم.

۳ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی در خوزستان جمع آوری شد

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری هم استانی‌ها بتوانیم تیراندازی که بعنوان یک رسم دیرینه در برخی مناطق استان در زمان مراسمات ختم و تشییع جنازه، استقبال و بدرقه حجاج، عروسی و... به صفر برسانیم و خوشبختانه تاکنون شاهد کاهش تیراندازی‌ها هستیم.

۳ هزار و ۵۰۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی در خوزستان جمع آوری شد

انتهای پیام/گ

افزایش کشفیات جرائم خشن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.