رئیس پایانه مرزی مهران گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۳۷۷ هزار زائر ایرانی از مرز مهران تردد داشته اند.

بیش از یک میلیون زائر ایرانی در ۶ ماهه نخست سال از مرز مهران تردد کردند

سلیمانی رئیس پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۵۵۸ نفر از مرز مهران تردد داشته اند که از این بین یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۵۵۷ نفر را زائران ایرانی و ۸۲۹ هزار نفر را زائران خارجی تشکیل داده اند.

او ادامه داد: به طور کلی از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیون و ۱۱۳ هزار و ۵۱۶ نفر به مرز بین المللی مهران وارد شده اند که ۶۸۳ هزار و ۱۷۷ تردد مربوط به زائران ایرانی و ۴۳۰ هزار و ۳۳۹ تردد نیز به زائران خارجی اختصاص پیدا کرده است.

سلیمانی مطرح کرد: یک میلیون و ۹۳ هزار و ۴۲ تردد نیز مربوط به تعداد کل تردد‌های خروجی صورت گرفته از مرز مهران در ۶ ماهه نخست سال جاری می‌باشد که ۶۹۴ هزار و ۳۸۰ تردد سهم زائران ایرانی و ۳۹۸ هزار و ۶۶۲ تردد نیز مربوط به زائران خارجی می‌باشد.

او اظهار کرد: هم اکنون وضعیت تردد‌ها در مرز به خوبی انجام می‌شود و در رابطه با جا به جایی زائران ابا عبدالله با هیچگونه مشکلی مواجه نیستیم.

انتهای پیام/ ن

تردد بیش از یک میلیون زائر ایرانی از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.