فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند سرقت که به مغازه نقره فروشی در بازار شهر مورد دستبرد زدند، خبر داد.

انهدام باند سرقت که به مغازه نقره فروشیبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ حسین براری اظهار داشت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از مغازه نقره فروشی در راسته بازار پارچه فروش ها، ماموران کلانتری ۱۱ مرکز جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد که تعدادی ظروف، انگشتر و مجسمه نقره توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته است.
سرهنگ براری همچنین با اشاره به شناسایی عوامل سرقت که اعضای یک باند ۵ نفره بودند، از دستگیری همگی آن‌ها پس از هماهنگی با مقام قضائی در شهرک نوکان خبر داد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه همچنین از کشف اشیاء سرقتی در مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده نیز برای صدور احکام لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 


قاتل فراری در سرپل ذهاب دستگیر شد

 


فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: این فرد در آخرین روز شهریور ماه و در شهر کرمانشاه مرتکب قتل شده بود.

 سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس سرپل ذهاب از حضور یک قاتل فراری در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی سرپل ذهاب با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی خاص، موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافل گیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ یاری بیان کرد: این فرد در بازجویی‌های اولیه به قتل پسرعموی خود اعتراف و دلیل این کار را اختلافات شخصی عنوان کرد.
فرمانده انتظامی گیلانغرب افزود: در جریان بازرسی از مخفیگاه قاتل ۴۱ ساله، یک قبضه سلاح کمری، ۵ عدد فشنگ، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ نیز کشف شد.


او  در پایان از معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 

 


سانحه رانندگی در کرمانشاه عابر پیاده را به کام مرگ کشاند

 


 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: وقوع سانحه رانندگی در بلوار اربابی محدوده وکیل آقای کرمانشاه، یک عابر پیاده را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ "فضل الله شیری  اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز (چهارشنبه - ۱۰ مهر) رخ داد که طی آن یک دستگاه خودروی سواری رونیز به رانندگی شخصی ۴۰ ساله با عابری ۶۲ ساله برخورد کرد.

او  افزود: بر اثر این حادثه، متاسفانه عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ شیری بیان  کرد: طبق بررسی‌های کارشناسان، عدم توجه به جلو از سوی راننده علت وقوع این حادثه مرگبار بوده است.
رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان از رانندگان خواست با توجه به اینکه از این پس و با توجه به آغاز سفر زائران اربعین به عتبات عالیات و افزایش ترددها، با احتیاط و مراقبت کامل و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

 


کشف ۲۰۰ دستگاه بیت کویین غیرمجاز در کرمانشاه

 

 فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کویین) در کرمانشاه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

 سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: به دنبال اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی از وجود ۲ مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرک صنعتی بیستون، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی مزرعه‌های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال شدند.

سردار جاویدان بیان  کرد: در بازرسی از این ۲ مزرعه، ۲۰۰ دستگاه بیت کویین غیرمجاز که ارزش آن‌ها طبق نظر کارشناسان به ۱۲ میلیارد ریال می‌رسید کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

او در پایان، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از جمله مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد.

انتهای  پیام/ز

 

 

برچسب ها: قتل ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.