هواشناسی استان بوشهر از احتمال رگبار پراکنده باران در جمعه و کاهش دما از شنبه خبر داده است.

احتمال رگبار پراکنده باران/ دما کاهش می‌یابدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی جوی، در ساعاتی از روز جمعه در برخی نقاط به ویژه مناطق مرتفع شرقی و جنوبی استان، افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد و گاهی گردوخاک وجود دارد.

زهرا راستگو افزود: همچنین پیش بینی می‌شود شنبه افزون بر افزایش نسبی سرعت وزش باد شمال غربی، دمای هوا در برخی نقاط ۲ تا ۴ درجه کاهش یابد.

او ادامه داد: از امروز تا جمعه در اغلب ساعات شبانه روز وضعیت جوی و دریایی به نسبت آرام است و بنابراین پیش بینی می‌شود در روز غبار محلی و در شب تا اوایل صبح در برخی نقاط مه وجود داشته باشد. همچنین در این مدت در ساعاتی از بعدازظهر با افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری‌های همرفتی به صورت پراکنده در استان وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تا پیش از ظهر فردا، جهت وزش باد متغیر بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر و در ساعاتی از روز تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

راستگو ارتفاع موج دریا را هم ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش بینی کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۲۷، مد اول ساعت ۱۱:۳۳، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۲ و مد دوم ساعت ۲۳:۱۳ است.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.