رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: پیشگیری از تخلف و فساد مهمترین رویکرد‌های قوه قضائیه است.

پیشگیری از تخلف و فساد از مهمترین رویکرد‌های قوه قضائیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تمام توان را برای پیشگیری از تخلف، شناسایی بستر‌های فسادزا، رفع آن و برخورد قاطع با مفسدان بکار می‌گیریم.

او در نشست شورای اداری شهرستان قشم افزود: قشم از ظرفیت و توانمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف برخوردار است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نارسایی‌ها در حوزه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی افزود: آسیب‌ها نسبت به قبل کاهش یافته است، اما وضع موجود همچنان مردم را رنج می‌دهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: گزارش وضع شهرستان و آسیب‌های کلان آن در حوزه اقتصادی و طرح‌های نیمه تمام، فردا به اطلاع رئیس قوه قضائیه رسانده می‌شود و پیگیری‌های لازم در حیطه اختیارات، برای حل آن صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان افزود: در دوره جدید ریاست قوه قضائیه، امید و شور بسیار زیادی بعلت عملکرد این قوه، بویژه در رویکردها، سیاست‌ها و اتخاذ مواضع قاطع ایجاد شده است.

او گفت: سازمان بازرسی کل کشور نیز به عنوان عالی‌ترین نهاد نظارتی کشور نقشی متفاوت و بیشتر را در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب و اهداف قوه قضائیه ایفا می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: پیشگیری از تخلف و فساد از مهمترین رویکرد‌های قوه قضائیه در دور جدید، و نظارت به هنگام و اثرگذار از مولفه‌های تحقق آن است.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان گفت: از این رو نظارت‌های الکترونیکی با هدف پیشگیری از انحراف، تخلف و صیانت از مدیران و دستگاه‌های اجرایی بسیار موثر است.

او افزود: مدیران اجرایی کشور سرمایه‌های ملی هستند که باید صیانت شوند، به همین منظور آگاهی بخشی و بیان هشدار‌ها باید به موقع انجام شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور شناسایی بستر‌های فسادزا و مبارزه قاطع با مفسدان را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: مردم تحمل تحریم و مشکلات اقتصادی را دارند، اما فساد، رانت خواری و بی عدالتی را نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام والمسلمین درویشیان با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی برای برخورد با مفسدان وجود ندارد، گفت: سالم سازی جامعه با همدلی و تعامل، پیگیری اهداف نظام اسلامی و تلاش جهادی امکانپذیر است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و سرمایه گذاری مشروع است که مورد نظر و حمایت سازمان بازرسی است.

انتهای پیام/ر

نظارت‌های الکترونیکی با هدف پیشگیری از انحراف دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.