هزار و ۸۰۰ نفر از ساکنین روستای حاجی اباد بیرجند در انتظار خط تلفن ثابت می‌باشند.

دستگردی دهیار حاجی اباد بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به پیگیری‌ها  انجام شده در زمینه  خطوط تلفن ثابت گفت: از ۳ هزار و ۵۰۰  خانوار این روستا، تنها هزار  و ۲۰۰ خانوار داری خط تلفن ثابت می‌باشند.

بهی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی  در خصوص  اتصال روستاهای حاشیه شهر به خطوط تلفن ثابت افزود: با توجه به اینکه  تلفن خانگی بر بستر پوشش همراه توسط شرکت همراه اول در دستور کار قرار دارد،متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به دو سامانه hiweb.ir و سامانه شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.

او ادامه داد:  پس از تثبیت شبکه اینترنت پر سرعت و به حد نصاب رسیدن متقاضیان عملیات واگذاری تلفن خانگی انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارتباط و فناوری طلاعات استان اظهار کرد: برای روستا‌های پرجمعیت حاشیه شهر بیرجند شرکت مخابرات استان برنامه توسعه شبکه کابل و سوئیچ را در دستور کر قرار داده است.

بهی با اشاره به اینکه در صورت درخواست قطعی متقاضیان این طرح نیز قابل اجرا می‌باشد. گفت: دهیاری‌ها می‌توانند پیگیری لازم از اداره مخابرات شهرستان بیرجند انجام دهند.

پویان صدر رئیس اداره مخابرات بیرجند  نیز در پاسخ به این سوال خبرنگار ما گفت:  روستا‌هایی که  دارای جمعیت بالایی باشند و درخواست خط تلفن ثابت بدهند چنانچه مخابرات تجهیزات لازم را داشته باشد همکاری لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام / ط ا

اتصال روستاهای حاشیه شهر به خطوط تلفن ثابت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.