سرپرست شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی گفت:مشکلات واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط با راه اندازی کلینیک کسب و کار با حضور مشاورانی از دانشگاه و صنعت برطرف می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، عابدینی، سرپرست شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی با بیان اینکه کلینیک کسب و کار در مرکز خدمات مشاوره‌ای شهرک صنعتی بیرجند راه اندازی شده است، گفت: واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط مشکل دار می‌توانند در سامانه ارائه خدمات کسب و کار الکترونیکی به واحد‌های صنعتی ثبت نام کنند.


او افزود: در این طرح نخبگان و اساتید دانشگاهی و صنعتگران با تجربه و موفق بعنوان مشاوران خدماتی در بخش‌های حقوقی، ارتقاء بهره وری، سرمایه گذاری و تامین مال، بازایابی، بازرگانی و فناوری اطلاعات به این واحد‌ها خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌کنند.


عابدینی گفت: برای این منظور ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار اولیه بعنوان یارانه حمایتی در نظر گرفته شده است.


سرپرست شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با بیان اینکه همچنین کلنیک‌های سیاری برای بررسی مشکلات به واحد‌های صنعتی اعزام می‌شوند افزود: این طرح در راستای توسعه خدمات نرم افزاری و مشاوره ای، شناسایی، تحلیل وضعیت و مستندسازی نیاز‌های کسب و کار صنایع کوچک و خوشه‌های صنعتی، ارائه خدمات توسعه‌ای و کمک به دانش بنیان شدن واحد‌های مستعد اجرا می‌شود.


انتهای پیام/ب


رونق واحد‌های صنعتی در خراسان جنوبی

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.