رئیس قوه قضائیه گفت: برای صادرات، واردات و قاچاق کالا که رنج آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند باید گام‌ های اساسی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه در بدو  ورود به بندرعباس در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس گفت: در این سفر مسائل مختلف به ویژه صادرات، واردات و موضوع نگران کننده قاچاق کالا که رنج آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند، باید گام‌های اساسی برداشته شود.

برای صادرات، واردات و قاچاق باید گام‌های اساسی برداشت

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در مورد کالای قاچاق در هرمزگان به صورت جدی با مسئولان راهکارها را بررسی می کنیم.

او افزود:  این سفر در ادامه سفرهای استانی بوده و هرمزگان به دلیل مسائل خاصی که دارد به عنوان یکی از هدف‌گذاری های سفر استانی انتخاب شده است.

برای صادرات، واردات و قاچاق باید گام‌های اساسی برداشت

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: با وجود تلاش ۴۰ساله برای توسعه استان هرمزگان و کارهای زیادی که شده بازهم مشکلاتی وجود دارد.

او  از هرمزگان به عنوان قطب کشاورزی و محور صنایع سنگین و شیلاتی نام برد که همچنان مردم آن با مشکلات اقتصادی روبرو هستند.


بیشتر بخوانید: قوه قضائیه جلوی مفاسد منتسب به افراد خاص را گرفته است


 انتهای پیام/ز

سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درود بر سید عزیز ایران که مایه عزت،شرف و آبروی خون شهدا،انقلاب،نظام و مردم هستید،خداوند پشت و پناهتان. تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، مشکلی حل نمی شود