به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،از ابتدای سال تاکنون هزار و ۱۰۰ مراجعه کننده با رئیس کل دادگستری هرمزگان دیدار کردند.
صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: تا پایان شهریور امسال چهارده جلسه دیدار مردمی برگزار شده است.
او افزود: ترویج فرهنگ پاسخگویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه خدمت وظیفه مسئولان است.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: امکان ارتباط دو سویه و چهره به چهره میان مردم و مسئولان، موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، شناسایی و رفع فوری برخی از مشکلات و نواقص و همچنین پاسخگویی صریح و شفاف را فراهم میسازد.
صالحی افزود: برای تکریم ارباب رجوع و ایجاد تسهیلات بیشتر برای مردم، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی دادگستری هرمزگان به نشانی dadhrm.ir راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی آنلاین به مراجعان دستگاه قضایی است.
در این سامانه اینترنتی بخش هایی، چون نوبت دهی دیدارهای مردمی، تعیین وقت مراجعه به شعب اجرای احکام حقوقی و کیفری و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب به تفکیک هر یک از حوزههای قضایی استان هرمزگان پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ز