سردار سلیمانی گفت: شواهد تاریخی نشان می‌دهد که لازمه پیشرفت و توسعه، ایجاد امنیت در جامعه است.

پیشرفت و توسعه هر جامعه در گرو تأمین امنیت استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دوازدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور‌های خارجی مستقر در تهران که با حضور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و سردار شیرزاد رئیس پلیس اینترپل برگزار شد، اظهار کرد: نظم و امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای فطری انسان هستند، به همین دلیل همواره مورد توجه تمام ادیان آسمانی و پیامبران الهی به ویژه دین اسلام قرار گرفته است.

وی افزود: شواهد تاریخی نیز به این معناست که لازمه پیشرفت و توسعه، ایجاد امنیت در جامعه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس به عنوان نهادی که مسئول تأمین نظم و ارتقای امنیت اجتماعی و عمومی جامعه است، از مهمترین و اساسی‌ترین‌ دستگاه‌های حاکمیت و مجموعه‌های حیاتی برای مردم محسوب می‌شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از ارزش‌ها و جهت‌گیری‌های انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده است با تقویت، همیاری و همکاری مردم و پلیس با کنترل جرائم، کیفیت زندگی مردم را خوشایند سازد و آن را ارتقا دهد.


بیشتر بخوانید: سهل انگاری در مبارزه با فساد، امنیت و سرمایه‌های ملی را خدشه‌دار می‌کند


وی افزود: ما بر این باور هستیم که مشارکت و واگذاری بخشی از مسئولیت در تأمین امنیت جامعه به مردم می‌تواند امنیتی پایدار‌تر را ایجاد کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: امسال هفته نیروی انتظامی به شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» مزین گشته و جا دارد این هفته را به نیروهای ناجا تبریک عرض کنم.

در حال تکمیل...

 پلیس مسئول تأمین نظم و ارتقای امنیت جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار