سردار شیرزاد گفت: امروزه مبارزه بی‌امان با فساد در سطح ملی و فراملی از دغدغه‌های مشترک ملت‌ها است.

سهل انگاری در مبارزه با فساد، امنیت و سرمایه‌های ملی را خدشه‌دار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس اینترپل ناجا در دوازدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور‌های خارجی مستقر در تهران که امروز (چهارشنبه ۹ مهرماه) با حضور سردار سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی و سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: امروزه مبارزه بی‌امان با فساد در سطح ملی و فراملی از دغدغه‌های مشترک ملت‌ها است.

وی افزود: می‌دانیم و بر این باور هستیم که هرگونه سهل انگاری در این حوزه سرمایه‌های ملی و امنیت را خدشه‌دار می‌کند.

رئیس پلیس اینترپل ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف توسعه و گسترش تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی در مبارزه با جرایم فراملی در سطح بین المللی، نقشی پویا و برجسته در توسعه روابط با پلیس سایر کشور‌ها دارد.

سردار شیرزاد گفت: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی میزبانی نشست صمیمانه با وابستگان نظامی و افسران رابطه انتظامی کشور‌های خارجی مستقر در ایران بود که می‌تواند نویدبخش محیطی سازنده و در راستای پیشبرد همکاری‌های بین‌المللی باشد.


بیشتر بخوانید: نباید منافذ فساد باز باشد و از دستگاه قضایی توقع مقابله داشته باشیم/ لزوم تهیه سند ملی مبارزه با جرم


رئیس پلیس اینترپل ناجا بیان کرد: پلیس بین الملل نیروی انتظامی به عنوان متولی امور بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های موجود همکاران همواره در تلاش برای بسترسازی توسعه تعاملات پلیسی با سایر کشور‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.

سردار شیرزاد افزود: امسال نیز مانند سنوات گذشته توانستیم میزبان دوازدهمین نشست هفته نیروی انتظامی بستگان و افسران رابط سایر کشور‌ها باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار