رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر دایره گسترده‌ای دارد، گفت: بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی است.

بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی و عزت ملت ایران استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نصب صبح امروز چهارشنبه در همایش منطقه‌ای امر به معروف و نهی از منکر ویژه فرماندهان و مسئولین یگان‌های مستقر در کردستان و کرمانشاه، اجرای امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر واجب کفایی است یعنی تک تک افراد وظیفه دارند معروف را ترویج و از منکر دوری کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در اجرای وظایف الهی رسالت‌های انسانی، اسلامی، صنفی و شیعی را باید دنبال کنیم تا به مقصد برسیم.

این مسئول بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و فراگیر است و اگر به این وظیفه به درستی عمل کنیم و در محل کار عملیاتی شود بدون شک در نیرو‌های مسلح، ارتش و یگان‌های زیر مجموعه هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام مصلحی نسب گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند زمانی که منکری را مشاهده کردید با زبان تذکر دهید و لازم نیست در این خصوص زبان گزنده باشد چرا که با این کار ممکن است فرد لجبازی کند و امر به معروف و نهی از منکر در آن تاثیر نداشته باشد.

او  بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر دایره گسترده‌ای دارد و بزرگترین معروف حفظ نظام اسلامی، آبرو و عزت ملت ایران و اعتلای فرهنگ، سلامت اخلاقی محیط، سلامت محیط خانواده، تکثیر و تربیت نسل جوان برای اعتلای کشور، رونق دادن به اقتصاد تولید، مجاهدت و روحیه جهادی برای اقتدار ایران، حفظ امنیت، اقتدار نیرو‌های مسلح، تبیین دستاورد‌های انقلاب و جبهه مقاومت است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان تاکید کرد: کار نیر‌های مسلح تولید امنیت در کشور است و امروز به واسطه تلاش‌های نیرو‌های مسلح از اقتدار ملی برخوردار هستیم و باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

کار نیر‌وهای مسلح تولید امنیت در کشور است

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.