یادواره شهدای جهادگر جامعه مهندسین کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهشتی راد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت : سازمان جهاد سهم بسزایی در پیروزی رزمندگان در جنگ ۸ ساله داشت و واژه سنگر سازان بی سنگر واژه‌ای برازنده برای جهادگران بود.

او با یاد آوری مقاومت‌های صورت گرفته در جنگ تحمیلی گفت : ایران اسلامی به همت مردم قهرمانش در برابر جبهه باطل و حامیانش ایستادگی کرد وعظمت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و این مهم نشان از بصیرت مردم و رهبری امام راحل (ره) و در ادامه آینده نگری مقام عظمای ولایت بود.

او افزود : پاسداری از خون شهدا و یادبود شهدا و رزمندگان اسلام وظیفه‌ای است که نمی‌بایست آنرا زمین گذاشت و همگان وظیفه داریم هر ساله باشکوه‌تر از گذشته آنرا دنبال نمائیم.

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : همه ما می‌دانیم که در جنگ ۸ ساله تاوان سنگینی پرداخت شده تا عزت امروز ایران اسلامی به دست آید و رزمندگان اسلام و شهدا و... به وظیفه خود عمل کردند تا مقتدرانه از جنگ تحمیلی عبور کنیم، اما این بدان معنی نیست که گمان ببریم جنگ تمام شده است و قطعا تا زمانی که اسلام وجود دارد دشمن دست از سر ما برنمی دارد و در حال حاضر مشغول جنگ اقتصادی هستیم.

حاتمی افزود : عزت ایران باعث شده رئیس جمهور مغرور و متبکر آمریکا درخواست گفتگویش توسط رئیس جمهور ایران بی پاسخ بماند، این نشان اقتدار اسلام و ایران اسلامی است.

او افزود : دشمن پس از جنگ تحمیلی و جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی را برای ما طراحی نموده است، اما بی گمان به برکت خون شهداء در این راه نیز هیچ توفیقی به دست نخواهد آورد و شکست خواهد خورد.

حاتمی سپس به ظرفیت‌های کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت : رزمندگان ما در جنگ تحمیلی سر بلند از آن کارزار خارج شدند و کشاورزان و بهره برداران بخش نیز با همت و تلاش درجنگ اقتصادی پیروز خواهند شد.

 حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان، نماینده، ولی فقیه سپاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص دفاع مقدس گفت : ایشان دوران دفاع مقدس را "گنج" تعبیر کردند و در واقع جنگ تحمیلی، دانشگاهی تداوم یافته دانشگاه امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان با اشاره به رویکرد دشمنان اسلام در قبال ایران اسلامی گفت : دشمنان اسلام دین را افیون جوامع می‌دانند و مشکل آن‌ها با ایران، ایرانی است که اسلامی است.

او افزود : چهل سال از انقلاب گذشته است و دشمنان نظام قادر به تضعیف نظام نشده اند و امروز تفکر حسینی و امام راحل (ره) و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عظمت مردم ایران اسلامی دشمنان را به کرنش وادار کرده اند.

او به نقش مردم در جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : نقش سنگر سازان بی سنگر در جنگ کار بسیار مشکلی بود که جهادگران به خوبی از عهده آن برآمدند.

 

 

انتهای پیام/د

جهاد سهم بسزایی در پیروزی رزمندگان داشت

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.