مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: علاوه بر تامین برخی نیاز‌های بازیکنان تیم بوچیا قول می‌دهیم مساعدت در خصوص هزینه رفت و برگشت را داشته باشیم.

تامین نیاز بازیکنان تیم بوچیابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  صابر رحیمی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در دیدار با اعضای تیم بوچیا گفت: خرسندیم که در جمع ورزشکارانی حاضر شدیم که عزم راسخی دارند و به هگان ثابت کردند که معلولیت محدودیت نیست و ناتوانی مانعی برای پیشرفت انان نخواهد شد.

او گفت: تجهیزات لازم تیم بوچیا را در اختیار این عزیزان قرار می دهیم و قول می دهیم هزینه های تردد این ورزشکاران توانمند را نیز تامین کنیم.

رییس هیات  ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: خوشحالیم که بالاخره  مسئولان  به این ورزش پارالمپیکی اهمیت داده و در پی شناسایی نیاز‌های بازیکنان این تیم قرار ملاقاتی گذاشتد.

عزت الله پرنیان گفت: ما به یک ست توپ جدید، رمپ مخصوص بازی، ویلچر، و تعمیر سالن تمرین و از همه مهم‌تر تامین هزینه ایاب و ذهاب نیاز داریم، چراکه بازیکنان از دسته معلولان جسمی و حرکتی شدید بوده و از آنجایی که هیچ وسیله حمل و نقل عمومی برای استفاده آن ها مناسب نیست، ناچاریم که همواره از آژانس برای رفت و آمد استفاده کنیم که هزینه رفت و آمد برای  بسیار سنگین است.

انتهای  پیام/ز

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان با  اعضای بوچیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.