رئیس قوه قضائیه و جمعی از معاونان و مسئولان عالی قوه قضائیه وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به استان هرمزگان از سوی استاندارهرمزگان،امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ،مدیران و فرماندهان نظامی و رئیس کل دادگستری و جمعی از کارکنان قضایی مورد استقبال قرار گرفت.

حضور در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در بندرشهید رجایی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان، دیدار با قضات و حضور در جلسه شورای عالی قضایی استان و شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان است.

ورود رئیس قوه قضاییه به بندرعباس

ورود رئیس قوه قضاییه به بندرعباس

 

انتهای پیام/ز

سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فخرالدین عظیمی
۱۱:۲۱ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
باسلام.امیدواریم جناب رئیسی و خادمان نظام و ملت نگرانی خانواده های اخراجی شرکت تایدواتر در بندر شهیدرجایی را رفع کنند.این شرکت با سیاه بازی و بهانه های واهی اقدام به اخراج گروهی و روز افزون کارگران با سابقه بالا و زحمت کش نموده و متاسفانه دستگاههای دولتی استان نیز تماشاچی ظلم به کارگرانی که با زحمت زیاد بانی رشد و و توسعه بندرشهید رجایی بوده شده اند .لذا خریدار شرکت که شخص میباشد جایگاه و اهلیت استفاده از یک مکان ملی را نداشته و واگذاری شرکت از موسسه مهر به ایشان محل اشکال است. با تشکر