مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از اعطای وام ۱۲ میلیونی به واحد‌های تخریبی تکمیل نشده در زلزله آبان ماه سال ۹۶ خبر داد.

واحد‌های تکمیل نشده زلزله سال ۹۶ تسهیلات دریافت می‌کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  جلیل بالایی در مورد تسهیلات اعطایی به مناطق زلزله زده، اظهار داشت: با پیگیری استاندار کرمانشاه و موافقت بانک‌های عامل به واحد‌های تخریبی تکمیل نشده مناطق زلزله زده تسهیلات جعاله ۱۲ میلیون تومانی اعطا می‌شود مبلغ یک هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال برای اتمام سریع‌تر این واحد‌ها به مالکین آن‌ها پرداخت خواهد شد.

بالایی با بیان اینکه این تسهیلات جعاله، هفت ساله و با نرخ ۴ و ۵ درصد خواهد بود، ادامه داد: ضمانت این تسهیلات به صورت زنجیره‌ای است و افراد واجد شرایط پس از معرفی توسط بنیاد مسکن می‌توانند تسهیلات خود را از یکی از شش بانک عامل دریافت کنند.

مدیرکل بحران استانداری  اعلام کرد: این تسهیلات از هفته آینده پرداخت خواهد شود و امیدوارم علیرغم همه محدودیت‌ها به لطف خدا و جدیت مردم و تلاش دستگاه‌ها دولت در موعد مقرر موفق به اتمام بازسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت تسهیلات به واحدهای تکمیل نشده در زلزله

برچسب ها: زلزله ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.