مراسم تجلیل از آتش نشانان در ایستگاه مرکزی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه برگزار شد.

 خدارحم رشیدی عضو محترم شورای اسلامی شهر ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برایارج نهادن به مقام آتش نشانان مراسمی با حضور مردم و مسئولان در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار و از آتش نشانان تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

او افزود: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و شهردار از همان ابتدا تاکنون همواره تجهیز و بروزرسانی آتش نشانی شهر بود که خوشبختانه حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام گردیده است.

رشیدی بیان داشت: در تلاشیم ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی واقع در انتهای خیابان امام (ره) را در فرصت مناسب راه اندازی نمائیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه ایذه گفت: با تقویت فعالیت‌ها و بنیه‌ی فرهنگی میبایست در کنار نقد و انتقاد، سیاست تشویق و تجلیل را نیز در امورات خود قرار دهیم و قدر نیرو‌های فداکار و زحمت کش را بدانیم که بدون شک کارآمد و مفید خواهد بود.

اسماعیل وندی رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه نیز بیان داشت: از مهر ماه پارسال تا کنون حدود ۶۴۲ مورد عملیات شامل آتش سوزی منزل، خودرو، زمین‌های کشاورزی انجام شد.

او ادامه داد: در تلاشیم واحد پیشگیری از حوادث را با هدف شناسایی نقاط بحران زا و خطرناک را راه اندازی نمائیم.

در پایان این برنامه  که با حضور دارات گاز، هلال احمر، آتش نشانی سوسن و دهدز، اداره آب و فاضلاب شهری برگزار پس از تجلیل از آتش نشانان و اهداء لوح سپاس به اجرای مانور پرداخته شد.

انتهای پیام/م

برپایی مراسم تقدیر از آتش نشانان در ایذه

برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.