معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره ساخت، تکمیل و مشکلات پیش روی ترمینال جدیدشرق توضیحاتی داد.


کاظمی//ترمینال جدید شرق دکمه‌ای است که باید برای آن یک کت بدوزیممحسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ساخت ترمینال شرق ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد، ولی ۲ هزار میلیارد تومان هم باید صرف اتصال مترو به این نقطه کنیم تا امنیت مسافرین برقرار شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه ترمینال جدید شرق محل مناسبی برای ایجاد ترمینال نیست، اظهار کرد: این مکان تقریبا خارج شهر است و مردم و به ویژه بانوان امنیت مناسبی در هنگام شب نخواهند داشت و لذا مهمترین کاری که باید در آن‌جا لازم داد ایجاد مترو است که آن هم ۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات جدید می‌خواهد.

او خاطرنشان کرد: در این شرایط به تعبیر من یک دکمه‌ای در آن‌جا ساخته شده که باید برای آن یک کت بدوزیم.

پورسیدآقایی با بیان اینکه با هزینه‌ای کمتر از آنچه که تاکنون انجام شده می‌توانستیم مشکلات ترمینال شرق فعلی را برطرف کنیم، اظهار کرد: به هر صورت در حال حاضر تصمیمی گرفته شده که باید این پروژه را تکمیل کنیم و، چون ۹۰ درصد آن ساخته شده الان چاره‌ای جز ادامه کار نداریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: به منظور جلوگیری از هزینه‌های اضافی به دنبال جذب سرمایه گذار خصوصی از شرکت‌های حمل و نقل هستیم تا آن‌ها پروژه را تکمیل و بهره برداری کنند.


بیشتر بخوانید: ماجرای عجیب پروژه ترمینال شرق/ پسرفت ۲۵ درصدی جای پیشرفت


او تأکید کرد: در حال حاضر برای اتصال خطوط ارتباطی تلاش می‌کنیم با استفاده از اتوبوس بی آر تی مسائل را حل کنیم، اما بی آرتی هم ساعت کارش تا ۱۰ شب است در صورتی که ترمینال‌ها معمولا به صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند و گاهی اوقات هم مسافران آن نیمه شب می‌رسند.

پورسیدآقایی اظهار کرد: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای ترمینال شرق هزینه شده است.

انتهای پیام/

۸۰ میلیارد تومان برای ترمینال شرق هزینه شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار