نویسنده و کارگردان سریال روز‌ها و راز‌ها گفت: سریال روز‌ها و راز‌ها پس از ۸ سال تاخیر در پخش بالاخره از امشب ساعت ۰۰: ۱۹ در شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،فریدون خسروی نویسنده و کارگردان سریال روز‌ها و راز‌ها به دلایل دیر پخش شدن این سریال پرداخت و گفت: حوزه هنری و خانم زهرا اسحاقیان سرمایه گذاران این سریال هستند و متاسفانه فروش سریال به دلیل اختلاف نظر‌های مالی میان این دو با تاخیر همراه شد. موانع زیادی دیگری نیز بر سر راه پخش این سریال وجود داشت همه عوامل دست به دست هم داد تا پخش این فیلم حدود ۸ سال به تاخیر بیفتد.

خسروی تاکید کرد: اگر سریال روز‌ها و راز‌ها در موعد خود پخش می‌شد چند بازیگر خوب اصفهانی از طریق این سریال به جامعه هنری کشور معرفی می‌شدند، انتظار می‌رفت این سریال هم از شبکه سراسری و هم از شبکه استانی به نمایش گذاشته شود، اما در حال حاضر بایستی به حداقل‌ها قانع شد.

او گفت: داستان سریال پلیسی و عشقی است و مبارزه بر سر قتل مشکوک و به دنبال آن پیگیری پلیس برای پیدا شدن قاتل اصلی ادامه دارد.

نویسنده و کارگردان فیلم روز‌ها و راز‌ها در آخر به معرفی عوامل سریال پرداخت و گفت: تهیه کننده این سریال آقای محمود صفایی، تدوینگر آقای داریوش عاشوری و موسیقی را آقای هومن امامی برعهده داشتند.


انتهای پیام/م

 

پخش سریال روز ها و راز ها از شبکه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.