سردار استاد حسینی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی موجب عزت ما شد گفت: صدور انقلاب به دنیا از برکات ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار استادحسینی مسئول اداره عملیات بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی اعضای پایگاه بسیج مالک اشتر و مدیران کل دستگاه‌های اجرائی استان سمنان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی موجب عزت ما شد گفت: در دوران جنگ بسیار غریب بودیم و امکانات بسیار کم و محدودی داشتیم و دشمن دارای عده زیادی بود.

او افزود: بسیاری از فرماندهان دوران جنگ و همچنین سردار شهید تهرانی مقدم خدمت زیادی را به نظام کردند؛ ما انقلاب خود را در جنگ به دنیا صادر کردیم و امروز برکات جنگ تحمیلی موجب شده که ما پهباد دشمن، کشتی و حتی جاسوسان آنها را زمین گیر کردیم.

مسئول اداره عملیات بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سی سال از جنگ تحمیلی میگذرد و عبرت گیری دشمنان و درس آموزی جوانان مهم است، ما آغازگر جنگ نبودیم بلکه در مقابل دشمن از دین و سرزمین و ناموس و شرفمان دفاع جانانه‌ای کردیم.

سردار استادحسینی گفت: ما در جنگ مظلومیت خود و ستم دشمنان را به دنیا نشان دادیم، اما دشمن عبرت نگرفته و به فکر فتنه انگیزی هستند؛ دشمن از جهالت برخی سو استفاده کرده و برای مسلمان کشی اقدام کرده است و اگر همت مردم عزیز و رهبری امام و رهبری نبود نیات شوم خود را عملیاتی می‌کردند.

انتهای پیام / ر

گردهمایی اعضای پایگاه بسیج مالک اشتر و مدیران کل دستگاه‌های اجرائی استان سمنان برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار