پس از تساوی منچستر یونایتد برابر آرسنال، این تیم یکی از ضعیف‌ترین نتایجش در چند فصل گذشته را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با تساوی منچستر یونایتد در بازی شب گذشته برابر آرسنال، یکی از بدترین شروع‌های شیاطین سرخ در چند فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد.  

پس از نتایج ضعیف منچستر یونایتد در چند هفته گذشته،  انتقاد‌ها از «سولسشیر» به اوج خود رسیده است و این تیم از ۷ بازی گذشته تنها ۲ پیروزی به دست آورده تا رده دهم جدول قرار بگیرد.

منچستر یونایتد با کسب ۹ امتیاز از ۷ بازی ابتدایی لیگ برتر، ضعیف‌ترین شروع خود از فصل ۱۹۸۹-۱۹۹۰ را تجربه کرده است. شیاطین سرخ در بازی‌های این فصل برابر کریستال پالاس و وستهام یونایتد ۲ شکست غیر منتظره داشتند و با کسب چنین نتایجی موقعیت سولسشیر روی نیمکت منچستر به خطر افتاده است.


بیشتر بخوانید: سولسشیر مناسب‌ترین فرد برای هدایت منچستر یونایتد است


در صورتی که منچستر یونایتد بازی شب گذشته برابر آرسنال را با پیروزی به پایان می‌رساند، موقعیت سرمربی نروژی شیاطین سرخ بهبود پیدا می‌کرد، اما آن‌ها نتوانستند برتری یک گله شان را مقابل آرسنال حفظ کنند و در نهایت از این بازی خانگی حساس تنها ۱ امتیاز گرفتند تا سولسشیر همچنان هدف موج انتقادات هواداران باقی بماند.

با این وجود سرمربی نروژی ناامید نیست و اعتقاد دارد تیمش فصل خوبی در پیش دارد. او ضمن حمایت از عملکرد بازیکنانش، مدعی شده که رسانه‌ها درباره آن‌ها اغراق می‌کنند.

سولسشیر در این باره گفت:  چیز‌های زیادی وجود دارد که به من اعتماد به نفس کافی برای اینجا بودن را می‌دهد. ما می‌توانیم در مورد عملکردمان صحبت کنیم، اما چیزی که اهمیت دارد و همیشه مورد توجه است نتایجی که می‌گیریم است. شما می‌توانید درباره نتایج ما حرف بزنید و من می‌توانم در خصوص ۶ بازی خوبی که تیمم در فصل جدید انجام دادیم حرف بزنم.


بیشتر بخوانید: روی کین: دخیا شایستگی بازی در منچستر یونایتد را ندارد


او در خصوص شکست هفته گذشته تیمش برابر وستهام یونایتد گفت: شاید این طور به نظر برسد که آن‌ها تیم ضعیفی هستند، اما باید بگویم وستهام در حدی که دیگران فکر می‌کنند دست و پا بسته نیست.

انتهای پیام/

نتایج ضعیف منچستر یونایتد در هفته های ابتدایی لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار