اونای امری گفت: سولشیر مربی با تجربه‌ای است که سابقه بازی در منچستر یونایتد را دارد و به خوبی به شرایط تیمش آشنایی دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر، تیم فوتبال منچستر یونایتد فردا دوشنبه میزبان آرسنال خواهد بود، اونای امری سرمربی آرسنال به تمجید از سولشر پرداخت.  

اوله گنار سولسشیر نروژی روز‌های سختی را در منچستر یونایتد می‌گذراند و تیمش در ۸ بازی از ۱۸ دیدار اخیر شکست خورده است. با وجود این که این تیم در نقل و انتقالات تابستانی ۱۵۰ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده، اما منچستر یونایتد همچنان در نتیجه گیری ضعیف عمل می‌کند و آن‌ها در بازی هفته گذشته برابر وستهام نیز با نتیجه ۰-۲ شکست خوردند.


بیشتر بخوانید: انتقاد بازیکن سابق انگلیس از مسی


به نظر می‌رسد فعلا سولسشیر روی نیمکت سرمربیگری منچستر یونایتد جایگاه امنی دارد و خطر برکناری او را تهدید نمی‌کند، اما نتایج منچستر یونایتد باعث شده تا هواداران این تیم از سرمربی نروژی تیمشان شاکی باشند.

با این حال اونای امری ضمن تمجید از سرمربی منچستر یونایتد، از او به عنوان بهترین فرد برای هدایت شیاطین سرخ نام برد و اظهار داشت: سولشیر مربی با تجربه‌ای است که سابقه بازی در منچستر یونایتد را هم دارد،  به همین دلیل او به خوبی از جایی که در آن کار می‌کند شناخت دارد. تجربه بالای سولشیر در بالاترین سطح مسابقات و بازیکنان خوبی که در اختیارش است، باعث می‌شود او بتواند در آینده به خوبی کارش را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: غایب بزرگ چلسی برای بازی با لیورپول


سرمربی اسپانیایی آرسنال در خصوص بازی فردای تیمش برابر منچستر یونایتد گفت:  بازی‌های منچستر یونایتد و آرسنال همیشه جذاب بوده است و مطمئنم که در آینده هم همینطور خواهد بود. وقتی در اسپانیا بودم نیز همین عقیده را داشتم و بازی میان این ۲ تیم برایم دیداری خاص بود.

انتهای پیام/

اظهارات اونای امری درباره سولسشیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار