هاشمی رفسنجانی گفت: شرایط سخت اقتصادی امروز بیشترین فشار را بر روی سالمندان وارد کرده است.

پاینده/ فشار سخت اقتصادی بر دوش سالمندانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه شنبه ۹ مهرماه) برگزار شد، ضمن تبریک روز سالمند گفت: امروز در تقویم ملی ما به عنوان روز جهانی سالمند ثبت شده است و لازم می‌دانم که این روز را به ۱۲ هزار بازنشسته مدیریت شهری و خانواده آن‌ها تبریک عرض کنم.

وی افزود: سالمندی می‌تواند دوره لذت‌بخش زندگی باشد، در صورتی که از نظر جسمی و روحی برای این دوره از زندگی برنامه ریزی مناسبی شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز، بیشترین فشار بر روی بازنشستگان و خانواده‌ها آن‌ها وارد می‌شود، چراکه هزینه زندگی آن‌ها بالا می‌رود و در مقابل درآمد آن‌ها کاهش پیدا می‌کند، لذا لازم است که ما در مدیریت شهری برای بهتر شدن شرایط زندگی بازنشستگان کمک کنیم.


بیشتر بخوانید: متلک خلیل آبادی به شهربانو امانی/ «خانم امانی نمک شورای شهر است»


هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه ما قدرشناس یک عمر خدمت بازنشستگان هستیم و این مهم‌ترین پیامی است که سالمندان باید از مدیریت شهری دریافت کنند، تصریح کرد: فرهنگ سالمند و سالمندی در ایران نسبت به سایر کشور‌ها متفاوت است، زیرا زمانی که یک سالمند را پیر می‌نامیم، یعنی او را در اوج پختگی می‌دانیم و امیدوارم بتوانیم شرایط زندگی را برای این قشر از افراد جامعه بهتر کنیم.

انتهای پیام/

تأکید رئیس شورای شهر تهران بر قدردانی از سالمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار